|

قیمت گوشی سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی 99

قیمت گوشی سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی 99 در بازار چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این مقاله قصد داریم تا به صورت تخصصی به بررسی گوشی های سامسونگ و بررسی قیمت گوشی سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی 99 بپردازیم. همانطور که می دانید برند سامسونگ ( samsung ) از محبوب ترین برند های تولید کننده گوشی موبایل می باشد که از پر فروش ترین گوشی های آن می توان به گلکسی A50 ، A51 ، A10 ، S10 ، S20 اشاره کنیم. در ادامه به قیمت روز انواع گوشی های پر فروش سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی ماه 99 توجه داشته باشید.

پیشنهاد می شود: قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه 17 دی 99

قیمت روز گوشی سامسونگ چهارشنبه 17 دی 99

گوشی های سامسونگ جزو محبوب ترین و پر فروش ترین برند های گوشی موبایل در جهان هستند که با تنوع بسیار بالایی نیز عرضه می شوند. به علت تنوع بالای این گوشی ها شما می توانید تفاوت قیمت بالایی در میان تمام برند های سامسونگ مشاهده کنید. به عبارت دیگر تمامی اقشار جامعه می توانند گوشی های سامسونگ را تهیه کنند. زیرا سامسونگ تنوع بالایی در میان محصولات میان رده، بالا رده و حتی پایین رده خود دارد. در ادامه لیست قیمت گوشی های سامسونگ برای امروز چهارشنبه 17 دی ماه 99 را ارائه کرده ایم.

 

مدل گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ امروز 17 دی 99

Galaxy A01

سه میلیون و ۱۹۹ هزار تومان تا سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

Galaxy A11

سه میلیون و ۹۶۶ هزار تومان تا پنج میلیون تومان

Galaxy A21s

پنج میلیون و ۷۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A31

شش میلیون و ۸۰ هزار تومان تا هفت میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

Galaxy A51

هفت میلیون و ۷۶۹ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A30s

پنج میلیون و ۷۹۷ هزار تومان تا شش میلیون و ۵۵۰ تومان

Galaxy Note 10 Lite

۱۳ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A20s

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

Galaxy S20 plus

۲۳ میلیون تومان تا ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Galaxy Note 20

۲۴ میلیون و ۲۲۷ هزار تومان تا ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 Galaxy A71

هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A10s

سه میلیون و ۹۹۸ هزار تومان تا چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

Galaxy M31

هفت میلیون و ۴۷ هزار تومان تا هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

Galaxy Z Flip

۲۶ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان تا ۲۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان

Galaxy M11

چهار میلیون و ۷۸ هزار تومان تا چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

اگر شما اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید و در جریان جدید ترین مدل های سامسونگ باشید می دانید که در حال حاضر مهم ‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت 10 محسوب می‌ شود. اما جدید ترین مدل ‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت هستند. اما یکی از محبوب ‌ترین گوشی‌ های سامسونگ مدل گلکسی A51 است.

این گوشی نسخه به روز شده میان‌ رده محبوب A50 به حساب می ‌آید که دوربین بهبود یافته و حاشیه‌ های باریک‌ تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید 10 موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌ کنندگان قرار بگیرد. در جدول فوق لیستی از به روز ترین قیمت های گوشی های سامسونگ و گلکسی در بازار برای شما عزیزان ارائه شد.

قیمت گوشی سامسونگ a50

قیمت گوشی سامسونگ a50 در بازار و در نمایندگی رسمی امروز چهارشنبه 17 دی 7 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت گوشی سامسونگ a50 کارکرده 6 میلیون تومان در تهران است.

 9.100.000 _7.800.000  Galaxy A51 128 GB
8.800.000 _ 7.300.000 Galaxy A50s 128 GB
موجود نیست Galaxy A50 128 GB

پیشنهاد می شود" قیمت لپ تاپ ایسوس امروز چهارشنبه 17 دی 99

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ کدام مدل ها هستند؟

در قسمت قبلی به بررسی قیمت پر فروش ترین گوشی های سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی 99 پرداختیم. برخی از پر فروش ترین گوشی های برند سامسونگ در بازار ایران عبارتند از:

  • Galaxy Note10
  • Galaxy Note9
  • Galaxy S10
  • Galaxy A80
  • Galaxy A70
  • Galaxy A70
  • Galaxy A51
  • Galaxy A50s
  • Galaxy A30
  • و غیره.

سخن آخر

همانطور که مطلع هستید امروزه استفاده از انواع گوشی های هوشمند نسبت به سال های گذشته بسیار رواج پیدا کرده است. زیرا با رشد تکنولوژی، امکانات فوق العاده گوشی های هوشمند و آنلاین شدن بسیاری از کسب و کار ها دیگر استفاده از گوشی های موبایل برای ما به یک واجب تبدیل شده است. بسیاری از کار ها که نیاز به صرف زمان های زیادی داشت، هم اکنون با استفاده از این تلفن های همراه امکان پذیر است.

در این میان نیز بسیاری از شرکت ها و برند ها در این بازار رقابت می کنند و هر روز از یک برند جدید رو نمایی می کنند. برای مثال برند هایی همچون سامسونگ ، هواوی ، آیفون ، شیائومی و غیره پرچمداران گوشی های موبایل در بازار هستند. در قسمت های قبلی به معرفی و بررسی قیمت گوشی های سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی 99 (1399/10/17) پرداختیم. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ دارید و یا برای فروش گوشی خود نیاز به اطلاع از قیمت امروز انواع گوشی سامسونگ دارید، می توانید به جدول قیمت های گوشی سامسونگ که در قسمت قبلی ارائه شد مراجعه کنید.

در این گزارش به بررسی قیمت گوشی سامسونگ samsung در بازار امروز چهارشنبه 17 دی 99 پرداختیم. ما در شایانیوز سعی داریم تا با ارائه اطلاعات قیمت پر فروش ترین مدل های گوشی سامسونگ ، اطلاعات کاملی به شما عزیزان ارائه دهیم، تا بتوانید مناسب ترین گوشی موبایل را برای خود تهیه کنید. از این که تا پایان این مقاله و در قیمت گوشی های سامسونگ امروز چهارشنبه 17 دی 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها