|

پویان مختاری با ریحانه پارسا چه کرد؟ گریه های ریحانه

ویدیو جدید ریحانه پارسا چهره جنجالی در حال گریه کردن را ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز : جدیدترین ویدیویی که ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای فضای مجازی از خود منتشر نموده، در حال دیدن سریال پدر و روزهای گذشته خود در ایران است. ریحانه پارسا در روزهای گذشته در صدر اخبار و حواشی بوده که مهم ترین آن پیوستن به پویان مختاری یکی سرشبکه های سایت های قمار بوده است.

مخاطب عزیز شایانیوز، اینو توضیح بدیم شاید شما از دست ما عصبانی باشی که چرا همه خبرها شده ریحانه پارسا! ماجرا از این قراره ما قول دادیم که همه ی اخبار مهم و حاشیه ها رو پوشش بدیم تا شما نیاز به مراجعه به سایت های دیگه نداشته باشید، اتفاقی که این روزها داره میفته جنجال آفرینی چهره های مشهور (نه محبوب) هست که خب ما رسالتمون ایجاب میکنه که پوشش بدیم اخبار رو ....

ریحانه+پارسا (1)

 

دوستی ریحانه پارسا و پویان مختاری واقعیت دارد؟

روز گذشته خبر طلاق پویان مختاری یکی از به اصطلاح شاخ های اینستاگرامی خارج از کشور که مدیر سایت شرط بندی هم است از همسرش نیلی افشار منتشر شد. درست بعد از این اخبار اسم ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی به خارج از کشور مهاجرت کرده به عنوان شخصی که با پویان مختاری رابطه دارد منتشر شده است. گفته شده است ریحانه پارسا در اولین ویدئوی کوتاهی که در کپشن اینستاگرامش منتشر نموده، با صدای پویان مختاری همراه بوده است .

ریحانه پارسا چند روزی است خبر مهاجرتش به خارج از کشور غوغا به پا کرده است . ریحانه پارسا که با سریال پدر معروف شد تجربه زیادی در سینما ندارد به جز بازی در چند فیلم و یک سریال . شایعه عجیبی در مورد ریحانه پارسا در حال پخش شدن است که امین فردین خبرنگار مهاجرت کرده به شایعات دامن زده است . این شایعه عجیب ارتباط ریحانه پارسا با پویان مختاری است البته این خبر در حد شایعه ای بیش نبوده است و واکنشی از سوی دو طرف به همراه نداشته است و هیچ منبع موثقی نیز این شایعه را تایید نکرده است .

pooyanmokhtari_1609783199

آواز خوانی ریحانه پارسا برای پویان مختاری

به گزارش روزیاتو، همکاری ریحانه پارسا و پویان مختاری وارد فاز جدیدی شده و ریحانه در موزیک ویدیو جدید پویان مختاری که در دیگری نام دارد به عنوان خواننده حضور پیدا دارد. البته مشخص نیت که ریحانه پارسا که در حوزه موسیقی هیچ تجربه و تخصصی ندارد و فقط بعد از مهاجرت به ترکیه به عنوان بازیگر در موزیک ویدیو شادمهر حضور داشت حالا چگونه به یکباره خواننده شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینا همش فیلمه !

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها