|

بیمارستان شهید سلیمانی عسلویه افتتاح شد

بیمارستان شهید سلیمانی عسلویه با حضور فرمانده کل سپاه حسین سلامی افتتاح شد .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن ورزشی چند منظوره شهر چاه مبارک استان بوشهر در عسلویه افتتاح شد.

پیشنهاد می شود: سردار قاآنی: سردار سلیمانی سالار شهیدان جبهه مقاومت است

بیمارستان شهید سلیمانی عسلویه افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن ورزشی چند منظوره شهر چاه مبارک استان بوشهر افتتاح شد.

سردار علیرضا تنگسیری در این آیین اظهار داشت: بیمارستان شهید سلیمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و با زیر بنای هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده و شامل بخش های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی است. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعتبار ساخت این بیمارستان ۹۵ میلیارد تومان است که ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن صرف تجهیز آن شده و ساخت آن ۵ سال زمان برده است. وی بیان داشت: بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک برای استفاده عموم مردم این منطقه و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری(ره) به منطقه جنوب کشور در سال ۹۰ تامین و تجهیز شده است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها