|

محمدرضا احمدی سنگری کیست؟

محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در پیامی انگلیسی-‌فارسی به دونالد ترامپ رییس‌ جمهوری آمریکا او را قمارباز خواند و تهدید به انتقام سخت کرد. …

لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بار دیگر در یک پیام ویدیویی انگلیسی- فارسی دونالد ترامپ را به خاطر صادر کردن دستور ترور سردار قاسم سلیمانی تهدید به انتقام سخت کرد و او را قمارباز خواند.

محمدرضا احمدی سنگری کیست؟

دکتر محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ۱۶ سالگی در جنگ ایران و عراق شرکت کرده و پس از ۴ سال اسارت به کشور بازگشت. گفته می شود وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته زبان انگلیسی ادامه داده و به گفته برخی رسانه ها در رزومه او به تسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، عبری و آلمانی اشاره شده است.

نماینده رشت قبلا هم خبرساز شده بود

صحبت های محمدرضا احمدی سنگری قبلا نیز خبرساز شده بود. وی در پاسخ به سوالی در خصوص واریز مبلغ ۲۳۱ میلیون تومانی به حساب نمایندگان مجلسی یازدهم گفته بود: « این مبلغ به عنوان قرض‌الحسنه‌ای است که جهت تهیه مسکن برای نمایندگان واریز شده و تا پایان مجلس باید عودت داده شود، اگرچه با همین مبلغ در نواحی پایین دست تهران اجاره منزل به سختی میسر می‌شود!».

احمدی سنگری همچنی مدعی شده بود که نمایندگان مجلس در حد وزرای دولت هستند اما حقوق آن ها بسیار کمتر از حقوق وزرا است. نماینده مردم رشت در مورد دادن خودرو دنا پلاس به نمایندگان مجلس یازدهم نیز چنین گفته بود: «این حق نماینده است. برای چی استفاده نکند؟! من فرضاً ماشین را می‌دهم خانواده، مثلا بچه‌ام می‌خواهد برود کلاس، من باید بدون ماشین بروم؟ این نگاه را بگذارید کنار».

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها