|

(عکس) با سینا مهراد مهمان جذاب دورهمی مهران مدیری+ بیوگرافی

سینا مهراد بازیگر جوان کشورمان مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری؛ با ما همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد

مهران مدیری در برنامه پنجشنبه ۱۸ دی «دورهمی»، میزبان سینا مهراد خواهد بود.

سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پرطرفدار «آقازاده» امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی خواهد بود.

سینا مهراد در یک خانواده شش نفره و هنرمند متولد شده است، او فرزند کارگردان مشهور کشورمان سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و دو خواهر به نام های صبا و سارا دارد. جالب است بدانید هر چهار فرزند سعید سهیلی در دنیای هنر مشغول هستند

سینا چرا نام هنری مهراد را برای خود انتخاب کرد؟

او که متولد 12 آذر سال 1370 است نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است. تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

246778_905

سینا مهراد، ساعد و سعید سهیلی در کنار مرحوم ناصر ملک مطیعی

سینا مهراد چرا ازدواج نکرده؟

سینا مهراد بازیگر توانای سریال پدر ازدواج نکرده و متاهل نمی باشد. او درباره ازدواجش اینگونه میگوید فعلا تصمیمی برای مزدوج شدن ندارم و میخوام کار فیلمسازی کنم و تمرکزم را بر روی بازیگری بگذارم .

 

فعالیت های هنری سینا مهراد

پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته است و اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را آغاز کرد.مهراد در فیلم های سینمایی کلاشینکف، زار، پنجشنبه آخر ماه، رفتن و ژن خوک حضور داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها