|

ترامپ، رییس جمهوری با حساب کاربری معلق!

دونالد ترامپ هم اکنون با تعلیق کامل حساب کاربری خود در شبکه اسنپ چت روبرو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بعد از دریافت هشدار و تعلیق موقت از طرف شرکت های فیس بوک و توییتر هم اکنون با تعلیق کامل حساب کاربری خود در شبکه اسنپ چت روبرو شده است.

به گزارش جمعه شب ایرنا از تارنمای آکسیوس، "راشل راکوسن" سخنگوی اسنپ چت تایید کرد که این شرکت شبکه اجتماعی حساب کاربری ترامپ را تعلیق کرده است.

سخنگوی اسنپ چت افزود، شرکت این تصمیم را اتخاذ کرد زیرا معتقد است حساب کاربری ترامپ باعث ایجاد و گسترش نفرت و تحریک خشونت می شود.

دستورالعمل های انجمن اسنپ چت سخنان نفرت انگیز، تحریک یا تمجید از خشونت، گسترش اطلاعات نادرست از جمله تئوری های توطئه و تلاش برای تضعیف انتخابات را منع می کند.

تعلیق حساب کاربری اسنپ چت در حالی انجام می شود که روز چهارشنبه شرکت شبکه اجتماعی توییتر سه تا از توییت های ترامپ را حذف کرد و بعد از آن نیز به مدت ۱۲ ساعت حساب کاربری توییتری ترامپ را به حالت تعلیق در آورد.

شرکت توییتر همچنین اعلام کرد، در صورتیکه ترامپ با ادعاهای دروغ خود دست از نقض قوانین شرکت بر ندارد ممکن است وی از ادامه حضور در این شبکه منع شود.

پیش از این نیز شرکت فیس بوک حساب کاربری ترامپ را به علت نقض سیاست های این شرکت به مدت ۲۴ ساعت به حالت تعلیق در آورده بود. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها