|

آخر خط آقازاده ها

قسمت پایانی سریال آقازاده

حامد خودش برای دستگیری حسن پیش قدم می شود و دستبند را به دستانش می زند. حاج حسن در لحظه ی دستگیری اش باز هم با اعصاب حامد بازی می کند: از…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آخرین قسمت سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا با حمایت سازمان سینمایی اوج روز جمعه نوزدهم دی ماه ۱۳۹۹ از طریق سرویس های وی او دی فیلیمو و نماوا منتشر شد.

در قسمت پایانی حاج رضا، حاج محسن و حامد بالاخره مدارک لازم برای دستگیری حاج حسن را به دست می آورند و بعد جلسه ای مهم با نیرو های حفاظت قوه قضائیه حکم دستگیری او را می گیرند.

حامد خودش برای دستگیری حسن پیش قدم می شود و دستبند را به دستانش می زند. حاج حسن در لحظه ی دستگیری اش باز هم با اعصاب حامد بازی می کند: از پیش کشیدن حرمت نان و نمک تا آوردن نام همسر حامد و انتقام از عاملین قتلش.

شهنام، شخصیت مرموزی که در تمام سریال و در همه ی لحظه های مهم حضور داشت اما کمتر حرف می زد در آخر مشخص می شود که دستوراتش را از حاج حسن می گیرد. او که همیشه در کنار نیما بود خودش هم اقازاده ی بد را می کشد و حالا ماموریت بعدی اش بعد از دستگیری حاج حسن کشتن آقازاده ی خوب است.

حامد دچار حادثه ای عمدی می شود. تینا از کشور خارج می شود، بهرامی همراه با حسن، بازپرس قاسمی و... دستگیر می شود و شهنام با دست های آلوده به خون چندین نفر آزاد است.

بدین ترتیب سریال آقازاده به پایان می رسد. سریالی که در نهایت هر دو آقازاده ی داستان عاقبت به خیر می شوند. یکی قربانی انتقام افراد فاسد می شود و دیگری بعد از توبه و بازگشتش قربانی همان ها.

آقازاده با معرفی گروهی از شخصیت ها شروع شد و به فساد و بی اخلاقی ها و بی قانونی های آن ها پرداخت. اما هرچه پیش تر رفت به این نتیجه رسید که این ها همه مهره های فرد یا افرادی بالاتر از خود هستند. حاج حسن رفته رفته از پس پرده بیرون آمد در نهایت هم به چنگ قانون افتاد.

آقازاده فساد را نتیجه ی بی توجهی و اهمال نسل‌های اول انقلاب می داند و جوان تر ها را قربانی و بازیچه ی آن ها معرفی می کند. نیمای در ظاهر آقازاده بازیچه و فریب خورده ی پدرش و حسن می شود. این آن ها هستند که او را این گونه ترببت کرده اند.

اما سریال آلترناتیو این اهمال کاری را هم نسل جوان و آقازاده ها می داند. این حامد است که در مقابل دزدی و فساد می ایستد و پرونده ی آن ها را پیش می برد. این اوست که در این راه قربانی می شود و قربانی می دهد.

اما در این سریال جای مردم کجاست. مردمی که حامد از این که حالا می تواند در چشمشان نگاه کند دم می زند کجای قصه اند. نماینده ی آن ها چه کسی بود؟ راضیه ای که فریب خورد؟ مادربزرگش که هیچ دخوشی جز نوه اش ندارد؟ نوذر که انتقام عشقش را گرفت؟ تینا؟ شهنام؟

آقازاده دنیا را به دو قسمت تقسیم کرده است. گروه اقا ها و آقازاده های پاک دست و گروه آقا ها و آقازاده های فاسد و در این تقسیم بندی مردم جز یادی ازشان هیچ جایی ندارند. این هم یک جنگ قدرت است. جنگ قدرت میان دو گروه که خودشان را نزدیک به قدرت می دانند.

در نهایت آقازاده در حالی به پایان می رسد که رکورد های زیادی را در شبکه ی نمایش خانگی به نام خود به ثبت می رساند. هفته ی گذشته آقازاده با بیش از یک میلیارد دقیقه بازدید در فیلیمو رکوردی منحصر به فرد را به نام خود ثبت کرد. این در حالی است که هنوز هم قسمت اول این سریال رکورد دار بیشترین بازدید از قسمت اول یک سریال در شبکه ی نمایش خانگی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها