|

راهنمای ساخت و ایجاد اکانت جیمیل

راهنمای ساخت و ایجاد اکانت جیمیل . آموزش گام به گام ساخت و ایجاد حساب Gmail. چگونه جیمیل بسازیم؟

لینک کوتاه کپی شد

مقدمه

با رشد تکنولوژی و پیشرفت های گوناگون در عرصه علم و فناوری بشر توانسته است بسیاری از امور زندگی خود را به راحتی انجام داده و مدیریت کند. در گذشته برای ارسال پیام یا نامه می بایست با تحمل سختی های فراوان چیزی نزدیک به چندین ماه صبر می کردیم. اما امروزه ارسال پیام ها به راحتی، با چند کلیک و در چند ثانیه امکان پذیر شده است. بله با استفاده از ایمیل و جیمیل این امکان برای همه ما در دسترس قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش راه اندازی و ساخت حساب و اکانت جیمیل ( سرویس ایمیل گوگل یا Gmail ) بپردازیم. 

با توجه به این که استفاده از سرویس ایمیل یاهو در ایران با محدودیت هایی همراه بوده و در واقع یاهو استفاده از خدمات خود را برای کاربران ایرانی فیلتر کرده است، ما در این مقاله تنها به آموزش ساخت حساب جیمیل gmail اکتفا می کنیم. در ادامه می توانید برای راهنمای گام به گام ساخت و ایجاد اکانت جیمیل با ما در شایانیوز همراه باشید.

سرویس جیمیل چیست؟

استفاده از سرویس ایمیل گوگل یا همان Gmail امروزه در سراسر جهان مرسوم می باشد. قبل از آن که به آموزش ساخت و ایجاد حساب یا اکانت جیمیل بپردازیم، لازم است اشاره کنیم که ایمیل یک سرویس ارسال پیام در فرمت های گوناگون بر بستر اینترنت می باشد. همچنین لازم است یادآور شویم که شرط اول برای اتصال به حساب جیمیل ، داشتن ک دستگاه تلفن هوشمند، تبلت، دسکتاپ، لپ تاپ و غیره می باشد.

همچنین اتصال به اینترنت برای ایجاد اکانت جیمیل نیز ضروری می باشد. در ادامه ما به صورت کامل به راهنمای ایجاد و ساخت حساب جیمیل پرداخته ایم. برای ایجاد یک حساب جیمیل می توانید آموزش گام به گام زیر را دنبال کنید. 

آموزش گام به گام ساخت حساب و اکانت جیمیل

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها