|

نوید محمد زاده سیگاری شد! + عکس

عکس سیگار کشیدن نوید محمد زاده در تاکسی جنجال به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : نوید محمد زاده بازیگر پر استعداد و مطرح ایرانی عکسی از خود در تاکسی درحال سیکار کشیدن منتشر کرد و در کپشنی نوشت : هه‌ر بژی #کورد که این واژه در فارسی به معنی سلامتی هرچی کُرد است. در ادامه شما می توانید عکس های نوید محمد زاده در زیر متن مشاهده نمایید.

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

طناز طباطبایی و رابطه اش با نوید محمدزاده

نوید محمد زاده متولد فروردین ماه است . نوید محمد زاده بازیگری را از سال 82 در موسسه هفت هنر کرج آغاز کرد نوید محمد زاده در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد .نوید محمد زاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد . نوید محمد زاده  در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز منتخب شد.

342851_108

طناز طباطبایی از رابطه با نوید محمدزاده گفت

رابطه‌ام با نوید سر کار عالی بود. نوید خیلی خوش‌اخلاق است و ما خارج از کار دوست‌های خوبی با هم هستیم و معاشرت داریم. سر "خشم و هیاهو" با نوید تماس می‌گرفتم و می‌گفتم نظرت راجع به چیزی که هومن سیدی می‌خواهد چیست و نوید چون قبلاً با هومن "سیزده" را کار کرده بود می‌گفت به هومن اعتماد کن.

photo_2016-02-01_12-49-50

بیوگرافی 

  • نام:نوید
  • نام خانوادگی:محمدزاده
  • تاریخ تولد:17 فروردین 1365
  • سالهای فعالیت:از 1382 تاکنون
  • وضعیت تاهل:مجرد

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

navidmohammadzadeh_1596369740

نوید محمدزاده از فوتبالیست شدن تا بازیگری 

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها