|

ریحانه پارسا ، حامد بهداد ببخشید حتی به غلط!

کلیپ منتشر شده از ریحانه پارسا و پویان مختاری در یوتویوب حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : کلیپ پویان مختاری شاخ و قمار باز اینستاگرام با ریحانه پارسا در یوتویوب حاشیه های زیادی را به همراه داشت. از جمله این حاشیه ها شوخی زشت ریحانه پارسا با حامد بهداد بود که در آخر از ان عذر خواهی کرد. در ادامه شما می توانید این ویدیو را در زیر متن مشاهده کنید.


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


 دست نوازش ریحانه پارسا روی سر پویان مختاری

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام عکسی از خود منتشر کرد است که دست یک زن در حال نوازش کردن بر روی بدن وی است، تحلیلگران فضای مجازی بعد از دقایقی پی بردند که این دست، دست ریحانه پارسا است. در ادامه شما می توانید این عکس را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید:

pooyanmokhtari_2482153443647363717_366275149

رقص مستانه ریحانه پارسا و پویان 

ریحانه پارسا که چندی پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد حالا برای جشن سال نو ۲۰۲۱ با پویان مختاری یکی از اداره‌کنندگان سایت‌های قمار شروع به‌کار کرده است.

پویان مختاری، از گردانندگان سایت های شرطبندی در ترکیه، عکس و ویدئویی از خود و ریحانه پارسا در اینستاگرامش منتشر کرد که از همکاری این دو با یکدیگر حکایت دارد. این ویدئو ریحانه پارسا را در حال رقص در کنار پویان مختاری و شخصی به نام نسیم پاریزه نشان می دهد که خواننده ی گروه موسیقی زیرزمینی زدبازی بود.
 
pooyanmokhtari_1609783199

 

آغاز همکاری رسمی ریحانه پارسا با پویان مختاری

این در حالی است که پویان مختاری رسماً از همکاری خود با ریحانه پارسا خبر داده است.

مختاری ابتدا در یک استوری اینستاگرامی از همکاری خود با پارسا در قطعه ی جدیدش به نام «در دیگری» گفت و اعلام کرد قرار است به زودی موزیک ویدئویی با هم ضبط کنند.

ZDc2YQM05KUp

نفر سوم کنار پویان مختاری و ریحانه پارسا کیست؟

پویان مختاری علاوه بر انتشار ویدئوی رقص ریحانه پارسا در کنار خود و نسیم پاریزه که صدای قطعه ی جدید مختاری در آن به گوش می رسد، عکسی سه نفره هم  در اینستاگرامش منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «در دیگری به زودی!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به ماچه؛ خدا نمیاداعمال آدم هایی مث ریحانه وپویان رو از ما بازخواست کنند خدا انسان رو ازاد افربده. انسان آزاد ازمادرمتولدشده.

    • ناشناس ارسالی در

      اره انسان آزاد آفریده شده ولی باید بفهمی اگه عکس العملی به فساد ویدیوی کثیف یو تیوپ ریحانه پارسا پویان مختاری دختره ندیدی با باد معده می خندند بی فرهنگ حرومزاده باید بیایند ایران جواب پس بدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی