|

سینا مهراد : همایون شجریان آقازاده است!

تعریف سینا مهراد از کلمه آقازاده و دلیل انتخاب نقش حامد در سریال (آقازاده) در مستند بوی خون

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : سخنان سینا مهراد بازیگر مطرح و خوشتیپ سینما در گفتگو با مستند بوی خون در سایت شایانیوز. دلیلی اصلی اینکه من نقش حامد رو در سریال (آقازاده) انتخاب کردم یه چیزیه که امیدوارم هم نسل های من دختر و پسر هم سن های من کنار مردم بایستند نه روبروی مردم. آقازاده خیلی کلمه قشنگی بود ولی این چند وقته این کلمه رو خراب کردند، یه آقا زاده داریم به اسم همایون شجریان این آقازاده خوب است بیاید همه مثل ایشون باشیم.


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

ویدیو سینا مهراد و شادمهر عقیلی در آغوش هم لو رفت. در فیلم (شب برهنه) سال 1380 سینا مهراد و شادمهر عقیلی با هم همبازی شدند. در ادامه شما می توانید این ویدیو در زیر متن مشاهده نمایید.

 

 

شب برهنه فیلمی به کارگردانی سعید سهیلی است که در سال ۱۳۸۰ اکران شد. شادمهر عقیلی و علی قربان‌زاده از بازیگران این فیلم می‌باشند. در شب عروسی پوریا و شیوا ، منشی شرکت پوریا ادعای رابطه با پوریا را میکند و مراسم عروسی به‌هم می‌خورد. در پی این ماجرا مثلا منشی خودکشی می‌کند و آرش دوست پوریا، او را تشویق به فرار می‌کند. شیوا نیز خودکشی می‌کند و پوریا که تحت تعقیب قرار گرفته بود به قطار متروکه‌ای پناه می‌برد و با مرد آواره‌ای در قطار آشنا می‌شود. او تمام ارثیه اش را به مرد داخل قطار می دهد.

شبی در آتش‌سوزی قطار مرد آواره می‌سوزد و همه فکر می‌کنند پوریا مرده است. پوریا می‌فهمد که آرش و شیوا قرار ازدواج دارند. او به آرش شک می‌کند، اما با پیدا کردن آلبوم عکس شیوا نزد رشید، به بی تقصیری آرش پی می‌برد. رشید برای انتقام، پوریا را با چاقو زخمی می‌کند و خود را نیز به روی ریل قطار می‌اندازد و با قطار برخورد میکند. پوریا زخمی خود را به جشن عروسی شیوا و آرش می‌رساند؛ و در پایان عروسی پوریا در کنار قبر پدرش می‌میرد.

file (1)

بیوگرافی کامل سینا سهیلی (مهراد )

  • نام اصلی : سینا سهیلی
  • متولد :12 آذر 1370 تهران
  • محل زندگی : تهران
  • زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
  • پیشه :بازیگر
  • والدین:سعید سهیلی
  • خواهر : صبا و سارا سهیلی
  • برادر : ساعد سهیلی

سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است . سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شد.

file+(2)+-+Copy

زندگی خانوادگی سینا مهراد

سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است .

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سینا جون من خیلی دوست دارم ، منم مثه تو تو مشهد متولد شدم و توی مشهد زندگی میکنم ، تازه تو توی ۱۲ آذر بدنیا اومدی منم توی ۲۱ آذر بدنیا اومدم ، تفاوت سنیمون هم که تو توی سال ۷۰ بدنیا اومدی منم توی سال ۸۸ بدنیا اومدم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها