|

ماجرای تیراندازی دیشب در ایتالیا و دستگیری پاپ فرانسیس چیست؟

ماجرای تیراندازی دیشب در ایتالیا و دستگیری پاپ فرانسیس چیست؟ پاپ دستگیر شده است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ماجرای تیراندازی دیشب در ایتالیا و دستگیری پاپ فرانسیس چیست؟ از شب گذشته توئیت های مختلفی مبنی بر دستگیری پاپ فرانسیس اعظم رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان منتشر شده است. در یک توئیت دیگر منتشر شده در فضای مجازی گفته شده است که در قطعی برق دیشب در واتیکان پاپ فرانسیس به دلیل 80 مورد اتهام از جمله قاچاق کودک و انسان ، پورنو گرافی، قاچاق مواد مخدر و تقلب بازداشت شده است!!

این کاربر در توئیتر ادعا کرده است که صدای تیر اندازی های شب گذشته در ایتالیا مربوط به شللیک سازمان اطلاعات ایتالیا و ورود به به ساختمان محل سکونت پاپ بوده است.  برخی گزارش ها حاکی از آن است که روز گذشته افراد بسیاری به اتهام جرایم مختلف در واتیکان دستگیر شده اند. اگرچه هنوز نام افراد بازداشت شده در واتیکان منتشر نشده است. اما کاربران توئیتر از دستگیری پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان خبر داده اند.

پیشنهاد می شود: دستگیری پاپ به جرم قاچاق کودک صحت دارد؟

جزئیات تازه از دستگیری پاپ فرانسیس

دادستانی ملی ایتالیا تأیید کرد که دستور دستگیری پاپ فرانسیس صادر کرده و اتهامات را مطرح کرده است. افسران نظامی ، پلیس ایتالیا و واحد جنایات جنسی به خانه پاپ در واتیکان رفتند ، او و چند مقام عالی رتبه دیگر را دستگیر کردند. افراد نزدیک به صحنه گزارش شده اند که صدای شلیک گلوله شنیده اند ، اما پلیس چنین چیزی را تأیید نمی کند.

پاپ فرانسیس در حال حاضر در یک زندان ناشناخته نگهداری می شود و توسط نمایندگان فدرال شاغل در ایالت ایتالیا و اینترپل مورد بازجویی قرار می گیرد. گفته می شود FBI در حال انجام مقدماتی برای پرواز و بازجویی از او است. در اوایل تحقیقات درباره پاپ فرانسیس و سایر افراد در واتیکان ، جوزپه گورناله دادستان اصلی مبارزه با مافیای ایتالیا  فراخوانده شد.

جزئیات پرونده های مربوط به قاچاق انسان و دیگر جرایم نسبت داده شده به پاپ واتیکان قرار است تشریح شود. بعد از دستگیری پاپ توییتی در صفحه رسمی او منتشر شد که شک و تردیدهایی نسبت به دستگیری او به وجود آورد. اما گویا رسانه های اجتماعی او از سوی یک تیم اداره می شود و نه خودش.

در یک توئیت دیگر منتشر شده در فضای مجازی گفته شده است که در قطعی برق دیشب در واتیکان پاپ فرانسیس به دلیل 80 مورد اتهام از جمله قاچاق کودک و انسان ، پورنو گرافی، قاچاق مواد مخدر و تقلب بازداشت شده است!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پاپ که جنایتکار و فاسد باشه وای به حال بقیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها