|

اسامی برندگان

نتایج قرعه کشی تارا ایران خودرو امروز ۲۳ دی ۹۹

نتایج قرعه کشی تارا ایران خودرو امروز ۲۳ دی ۹۹ . زمان اعلام نتایج قرعه کشی تارا مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد
امروز سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده تارا ایران خودرو با حضور نهاد‌های رسمی برگزار می‌شود در ادامه این خبر نتایچ قرعه کشی تارا ایران خودرو و اسامی برندگان تارا را بر اساس کد پیگیری و کد ملی خواهیم آورد. لازم به ذکر است که امروز آغاز فروش فوری 3 محصول ایران خودرو نیز می باشد در ادامه لینک ثبت نام فروش فوری 3 محصول ایران خودرو را نیز می آوریم.

با اتمام زمان ثبت نام فروش فوق العاده تارا ایران خودرو در روز گذشته امروز مراسم قرعه کشی تارا ایران خودرو در حالی برگزار می شود که اغاز ثبت نام فروش فوری یازدهمین طرح فروش فوری سه محصول ایران خودرو نیز می باشد برای اطلاع از نتایج قرعه کشی تارا ایران خودرو و همچنین مشاهده اسامی برندگان تارا با کد پیگیری و کد ملی  و همچنین فراهم شدن شرایط تبدیل حواله ۲۲ محصول از تعهدات منقضی ایران خودرو با راهبرد معاصر همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: قیمت خودرو امروز سه شنبه 23 دی ماه 99

زمان قرعه کشی ایران خودرو دی 99

امروز 23 دی 99 زمان قرعه کشی تارا ایران خودرو می باشد. 

حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام در این طرح، مشتریان نهایی همچون روال همیشگی عرضه خودروها در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، به شیوه قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. 

پس از اعلام اسمی، همچون روال طرح‌های قبلی پیش‌فروش، منتخبان پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

لازم به ذکر است که به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش‌های قبل در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختصاص یک دستگه خودرو به هر کد ملی، گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد.

بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه علی‌الحساب در موعد مقرر، ثبت‌نام متقاضی کان ‌لم‌یکن تلقی می‌گردد. همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی، واریز خواهد کرد.

نتایج قرعه کشی تارا ایران خودرو امروز ۲۳ دی ۹۹

قرعه کشی تارا ایران خودرو امروز سه‌ شنبه ۲۳ دی ماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام ایران خودرو دو محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شوند.

قیمت تارا ایران خودرو

با توجه به بخشنامه فروش ۴۳۵۰ ایران خودرو در این طرح تارا دنده ‌ای با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تارا اتوماتیک نیز با پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ ایران خودرو سود مشارکت و انصراف برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از شنبه 20 دی 99 آغاز می‌کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شد.

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو که با تلاش‌های شبانه روزی جهادگران سنگر تولید، در شرایط سخت تحریم به ثمر نشسته، از امروز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

نکته: خبر خوش برای متقاضیان خودرو ایران خودرو که موفق به پرداخت وجه نشده اند/ منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

زمان واریز جه متقاضیان خودرو ایران خودرو

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری/ برندگان تارا

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری ایران‌ خودرو امروز 23 دی 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته ‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

آدرس سایت ثبت نام ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

ثبت نام فروش فوق العاده تارا ایران خودرو دی 99

گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت‌نام پیش‌فروش محصول جدید خود با نام ایرانی تارا برای تحویل از تیر تا دی ماه سال آینده را از دیروز (شنبه) ۲۰ دی آغاز کرد و امروز یکشنبه 21 دی 99 دومین روز ثبت نام تارا ایران خودرو می باشد. 

گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت‌نام پیش‌فروش محصول جدید خود با نام ایرانی تارا برای تحویل از تیر تا دی ماه سال آینده را از امروز (شنبه) به مدت سه روز آغاز کرد. متقاضایان این محصول به مدت سه روز ( تا دوشنبه ۲۱ دی‌ماه) فرصت دارند تا برای ثبت‌نام این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌ فروش محصول جدید خود را در دو نوع دستی و اتوماتیک با رنگ‌های متنوع با موعد تحویل حداکثر یک ساله به مرحله ثبت‌نام گذاشته است.

 

سایت ثبت نام ایران خودرو

 

لینک ثبت نام تارا ایران خودرو

 

اطلاعیه ایران خودرو/ فروش فوق العاده تارا ایران خودرو 23 دی 99/ شماره ایران خودرو/  

  • متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
  • مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .

مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از طریق لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

زمان واریز جه متقاضیان تارا ایران خودرو 

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

زمان تحویل خودرو تارا ایران خودرو دی ماه 99

در این طرح، تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که تارا دستی با مبلغ پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تارا اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، آبی کبود عرضه می شود.

موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. در این طرح،‌ تارا در رنگ های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها