|

آیا محمدرضا شجریان قانون اساسی نوشته بود؟

ماجرای قانون اساسی شجریان برای گذار به ایران دموکراتیک چیست؟ آیا محمدرضا شجریان قانون اساسی نوشته بود؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- محمدرضا شجریان خواننده و اسطوره ملی ایران و ملقب به خسرو آواز ایران چندی پیش دار فانی را وداع گفت و درگذشت. پس از درگذشت وی حاشیه های زیادی و اتفاقات زیادی پیرامون فوت ایشان رقم خورد. برای مثال نام گذاری یک خیابان در تهران به نام ایشان، برداشتن تابلوی خیابان شجریان و غیره. اما موضوع جالبی که جدیدا منتشر شده است، نگارش متن قانون اساسی توسط محمد رضا شجریان است. گویا استاد شجریان متن قانون اساسی پیشنهادی خود را نگاشته بوده است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. ماجرای قانون اساسی شجریان برای گذار به ایران دموکراتیک چیست؟

ماجرای قانون اساسی شجریان برای گذار به ایران دموکراتیک چیست؟

عباس میلانی، پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه استنفورد  مدعی شده است؛ محمدرضا شجریان، “متن قانون اساسی برای گذار به ایران دموکراتیک” را تهیه کرده و در اختیار او گذاشته تا بعد از مرگش منتشر کند.

عباس میلانی ادعا کرده است که وی در زمان حیات خود متن پیشنهادی قانون اساسی برای گذار به ایران دموکراتیک را نگاشته است. عباس میلانی ادعا کرده که محمدرضا شجریان از وی درخواست کرده تا بعد از فوت ایشان، متن قانون اساسی پیشنهادی وی را منتشر کند. این خبر سر و صدا های زیادی به پا کرده و حالا سوال اصلی اینجاست که آیا قانون اساسی شجریان منتشر می شود؟ 

آیا محمدرضا شجریان قانون اساسی نوشته بود؟

 

وکیل خانواده استاد محمدرضا شجریان با اشاره به برخی اظهارات در خصوص استاد شجریان مبنی بر اینکه ایشان متن قانون اساسی برای گذار به ایران دموکراتیک را تهیه کرده است گفت: این موضوع را هم بنده از رسانه ها شنیدم که چنین اظهاراتی مطرح شده است.

اما هیچ وقت در طول مدتی که بنده با آقای شجریان در تماس بودم ایشان چنین مطلبی را مطرح نکردند. البته امکان دارد به صورت خصوصی و محرمانه این موضوع را با آقای میلانی مطرح کرده باشد که بنده اطلاعی ندارم، در حال حاضر هم نه می شود این موضوع را انکار و نه تایید کرد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    البته من نظرم را می گویم استاد شجریان فکرش باز وامروزی ومدرن بود وخالی از بعضی چرندیات وخزعبلات وعقب افتادگی ذهنی که در قدیم وبا افکار جن. .وانس و یک قل. دقل سیر کند منظورم آگاهی ایشان ونه ...ٔ....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها