|

روحانی : هدف دولت تهیه، تأمین و ساخت واکسنی مطمئن است

روحانی : هدف دولت تهیه، تأمین و ساخت واکسنی مطمئن است. قدردانی از شرکت های دانش بنیان.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس جمهور روحانی با قدردانی از تلاش‌های گسترده شرکت ‌های دانش ‌بنیان و تمام مراکز و سازمان‌ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت واکسن ایرانی کرونا تصریح کرد که هدف دولت تهیه، تأمین و ساخت واکسن مطمئن است و از همین رو مصمم به حمایت از شرکت ‌های دانش ‌بنیان و تمام مراکزی است که سعی می‌کنند واکسن کرونا تولید و خرید کنند.

در پی نوشت گزارشی از فعالیت‌ های شرکت‌های دانش بنیان و مراکز مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولید واکسن ایرانی کرونا و مراحل پیشرفت در این زمینه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده و تداوم حمایت دولت از این‌گونه اقدامات، تصریح کرد: «‌تامین سلامت مردم‌، هدف و اولویت اول دولت است و از همین رو تهیه‌، خرید، تامین و ساخت واکسن مطمئن کرونا جزو اهداف اصلی در مقابله با این ویروس است.

این ‌جانب از تمام اقدامات ارزشمند تمام‌ شرکت‌ های دانش‌بنیان و مراکز مختلف فعال در این زمینه از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تشکر می‌کنم. دولت همچنان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و ستاد اجرایی برای تولید واکسن کرونا خواهد بود و از همه دانشمندان فعال در این زمینه برای تولید واکسن مطمئن حمایت خواهد کرد.»

منبع: شهرآرا نیوز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها