|

قیمت تور کیش از تبریز چقدر است

اگر قصد سفر با تور ارزان دارید، برای یک اقامت دو روزه در جزیره کیش و اسکان در هتل دو ستاره باید برای هر نفر یک میلیون و 800 هزار تومان…

لینک کوتاه کپی شد

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. منطقه‌ای که بدون شک در لیست گردشگرانی است که می‌خواهند چندین روز را در آرامش بگذرانند و از تفریحات خاص این جزیره لذت ببرند. این جزیره رویایی که در استان هرمزگان قرار گرفته، در سال ۱۳۶۱ به‌عنوان اولین منطقه آزاد اقتصادی انتخاب شد و از دهه هفتاد یکی از جذاب‌ترین نقاط ایران موردتوجه گردشگران قرار گرفت. کیش از جوانب زیادی موردتوجه مسافران است؛ چراکه این منطقه هم به لحاظ تاریخی و هم تفریحی و اقتصادی گزینه‌های زیادی به گردشگران ارائه می‌کند. اگر شما ساکن شهر تبریز هستید و می‌خواهید تعطیلات خود را در جزیره کیش بگذرانید، تور کیش از تبریز می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ به‌صرفه‌ای برای شما باشد. سفر با تور یک انتخاب هیجان‌انگیز است که خاطراتش را فراموش نمی‌کنید. چون در این سفر با افراد دیگری همراه می‌شوید و کنار هم از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش لذت می‌برید. نکته مهم در مسافرت با تور کیش از تبریز این است که هزینه‌های شما نسبتا کاهش پیدا می‌کند و سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای را پیش‌رو خواهید داشت.

برای اطلاع از قیمت تورها و رزرو تور باید به سایت‌های معتبر سر بزنید و با انتخاب زمان مناسب برای یک سفر هیجان‌انگیز آماده شوید. افرادی که با تور کیش از تبریز به این جزیره سفر می‌کنند، بخشی از بهترین خاطرات زندگی‌شان را می‌سازند. اگر شما هم قصد سفر با تور را دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند تور با قیمت مناسب را جستجو و پیدا کنید.

چطور تور ارزان انتخاب کنیم؟

قیمت تور کاملا به هتلی که انتخاب می‌کنید، وابسته است. چون عمده هزینه‌ای که برای اقامت و سفر به کیش می‌پردازید مربوط به محل اقامت و تعداد روزی است که شما در آن محل اقامت دارید. بنابراین تعداد ستاره‌های هتل و  مدت زمانی که در آن اقامت دارید، تاثیر زیادی بر قیمت تور کیش از تبریز می‌گذارد. نکته دیگر زمانی است که برای سفر با تور انتخاب کرده‌اید. اغلب در تعطیلات و روزهای آخر هفته قیمت تورهای کیش افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر محدودیتی برای انتخاب زمان ندارید، در روزهای وسط هفته و روزهای غیرتعطیل تور مناسب خودتان را بخرید.

قیمت تور کیش از تبریز

اگر قصد سفر با تور ارزان دارید، برای یک اقامت دو روزه در جزیره کیش و اسکان در هتل دو ستاره باید برای هر نفر یک میلیون و 800 هزار تومان هزینه کنید. این مبلغ شروع قیمت تور کیش است و با افزایش ستاره‌های هتل و خدمات آن قیمت تور هم افزایش پیدا می‌کند. (در علی بابا میتوانید تضمین بهترین قیمت تور کیش را داشته باشید) برای مثال اگر انتخاب شما یک هتل سه ستاره باشد، هزینه اقامت و سفر شما نزدیک به دو میلیون الی دو میلیون و 300 هزار تومان می‌شود. درصورتی‌که بخواهید مدت اقامت شما در یکی از هتل‌های چهار ستاره یا پنج ستاره کیش بگذرد، مبلغ تور از دو میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود و به  چهار میلیون و 700 هزار تومان هم می‌رسد.

20

توجه داشته باشید که آژانس‌های مختلف قیمت‌های گوناگونی ارائه می‌کنند که به نسبت خدماتشان متفاوت است. با مراجعه به سایت‌های معتبر رزرو تور مانند علی بابا می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید و در نهایت با انتخاب گزینه مناسب سفرتان را آغاز کنید. در نظر داشته باشید که روزهای هفته هم بر قیمت هتل‌ها و تورها اثر می‌گذارند و تور اواسط هفته نسبت به تور آخر هفته و ایام تعطیلات ارزان‌تر است.

چطور از کیفیت خدمات تور اطلاع کسب کنیم؟

اگر برای انتخاب تور تردید دارید و می‌خواهید یک تور مناسب برای اقامت در کیش رزرو کنید، بخش نظرات و امتیازات را در سایت‌های معتبر بخوانید. اغلب مسافران پس از بازگشت از سفر نظرات خود را اعلام و با امتیازدهی به خدمات ارائه شده، رتبه آن خدمات را ارزیابی می‌کنند. این موضوع کمک مهمی به افرادی می‌کند که تاکنون سفر با تور را تجربه نکرده‌اند و از کم‌وکیف خدمات اطلاعی ندارند. نکته دیگری که قبل از سفر با تور باید به آن توجه داشته باشید، این است که آیا روحیه سفر گروهی دارید؟ اگر سفر با تور را تجربه کرده‌اید و از آن لذت برده‌اید، باید بدانید که جزیره کیش یک مقصد فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

کیش جزیره‌ای سرشار از جاذبه‌های گردشگری است. سعی کنید در این سفر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید و با تور همراه باشید که مکان‌های مهم و دیدنی را از دست ندهید. مدیران تور لیستی از مقاصد گردشگری را به شما ارائه می‌کنند و درصورتی‌که همه مسافران همراهی کنند، در طول سفر از همه گزینه‌ها بازدید خواهید داشت. اگر برای مدتی نیاز به تغییر روحیه و شادی و آرامش دارید، رزرو تور کیش از تبریز یک گزینه عالی برای شما است.

برای انتخاب تور مناسب که هم به لحاظ امکانات و هم به لحاظ قیمت دلخواه شما باشد، به سایت‌های معتبر فروش بلیط سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها