|

استایل متفاوت مهناز افشار در خیابان های آلمان! + عکس

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون عکس اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون است. مهناز افشار چند مدتی است که به آلمان مهاجرت کرده و حاشیه های زیادی داشته است. مهناز افشار عکس جالبی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار را در زیر متن مشاهده نمایید.

mahnaz_afshar_1610469762


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


خالکوبی روی بدن مهناز افشار

مهناز افشار عکس قدیمی از بازی خود در صحنه یک تئاتر را منتشر کرد. خانم افشار در اینستاگرام خود عکسی جدیدی از بازی اش در یک تئاتر منتشر کرد. دراین عکس گریم جالب خانم افشار و خالکوبی روی دستش نظر مخاطبانش را به خود جلب کرده است. در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار را در زیر متن مشاهده نمایید:

mahnaz_afshar_1610216304

جدیدترین عکس ها از مهناز افشار در خارج

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی ، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبه عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش،با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.»

mahnaz_afshar_2486270092331303359_241999282

شباهت مهناز و گوگوش

شباهت مهناز افشار به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دهه ۱۳۸۰ از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد. تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلیانجامید. مهناز افشار، در سال ۱۳۹۳ در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی معلم به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد.

mahnaz_afshar_1584644494

تهیه‌کنندگی مهناز افشار

در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خوانندهٔ موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

mahnaz_afshar_1606745378

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیما ارسالی در

    آشغاله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها