|

ویوک، جدیدترین گجت های هوشمند و کاربردی را در این سایت ببینید

قیمت اجناسی که در ویوک به فروش می‌رسد نسبت به مشابه آن در بازار بسیار ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر هستند و چون اجناس این فروشگاه از تنوع…

لینک کوتاه کپی شد

ویوک از جمله فروشگاه‌های اینترنتی معتبر ایران است که در زمینه فروش انواع گجت‌های هوشمند و کاربردی فعالیت دارد. گجت به محصولاتی گفته می‌شود که از فن آوری‌های روز دنیا برای هر چه آسان‌تر کردن زندگی افراد جامعه ساخته شده است. این ابزارهای کوچک فن‌آوری شده می‌تواند شامل انواع کالاهای اساسی و غیراساسی زندگی باشد مانند مچ بند هوشمند، دوربین هوشمند، کتری برقی هوشمند، پمپ باد شارژی ماشین، کابل قیچی شونده، پاوربانک چراغ قوه‌دار، ساعت مچی هوشمند و بسیاری از وسایل و ملزومات مدرن دیگر که همگی آن‌ها در ویوک جهت عرضه به شما عزیزان موجود می‌باشد. این ابزارآلات فانتزی و کاربردی با توجه به نوع برند و نوع کارایی که دارد از قیمت‌های متفاوت تشکیل شده و هر چه کاربردی ساده‌تر داشته باشد از قیمتی ارزان‌تر نیز برخوردار است.

image_261d6b9876d85f749be11e19d79152e7b71cde31

قیمت اجناسی که در ویوک به فروش می‌رسد نسبت به مشابه آن در بازار بسیار ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر هستند و چون اجناس این فروشگاه از تنوع بالایی برخوردار است به راحتی می‌توانید مطابق بودجه خود کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. ویوک تمام تلاش خود را به کار برده تا محصولاتی را که مورد نیاز اکثریت مردم می‌باشد و از کاربری بالایی برخوردار است را تهیه کند و جهت فروش در دسترس شما عزیزان قرار دهد .همان‌طور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی تعداد و تنوع این محصولات نیز بسیار زیاد شده و خیلی از ابزارهای تازه فن‌آوری شده‌ی دنیا هنوز جایگاه واقعی خود را بین افراد جامعه پیدا نکرده و معروفیت لازم را بدست نیاورده‌اند. این در حالی است که ممکن است این گجت‌ها برای بسیاری از افراد جامعه در زندگی کارایی بالایی داشته باشد.

 ویوک بعضی از این ابزارآلات پرکاربرد ولی گم نام را نیز در لیست کالاهای فروش خود قرار داده است که می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه از تنوع بالای اجناس ویوک دیدن فرمایید. این تنوع آن‌قدر زیاد و مفید است که مطمئناً در بین آن‌ها چند محصول مورد نیاز خود را مشاهده خواهید کرد.

جهت خرید گجت‌ها چه مواردی را باید در نظر داشت:

به‌طور کل برای خرید هر محصولی ابتدا باید اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد آن محصول یا نوع برند و کیفیت آن کسب کنید، این نکات اساسی برای انتخاب و خرید گجت‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است. قبل از خرید ابزارهای فن‌آوری شده یا همان گجت‌های موجود در ویوک یا هر فروشگاه دیگر، بودجه و هزینه‌ای که می‌خواهید بابت خرید این ابزارآلات پرداخت کنید را مشخص کنید چون قیمت محصولات در بازار مدام در حال تغییر کردن است. با این کار شما انتخابی راحت‌تر خواهید داشت. اندازه و سایز و شکل ظاهری دستگاه را جهت نوع استفاده خود در نظر بگیرید البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که به قابلیت‌های فنی گجت‌ها بیش از ظاهر آن توجه کنید و همچنین هدف خود را از خرید این کالاها مشخص کرده تا بعد از خرید دچار پشیمانی یا سردرگمی نشوید. به کیفیت، نوع برند محصول، شرکت و کشور سازنده آن و طریقه کارکرد آن توجه داشته باشید و سعی کنید اجناسی را خریداری کنید که دارای گارانتی باشند.

پارامترهای تاثیرگذار در قیمت گجت‌ها

همان‌طور که گفتیم قیمت‌های محصولات ویوک نسبت به نوع مشابه آن در سایر فروشگاه‌های کشور بسیار متنوع‌تر و مقرون به‌صرفه تر است. پارامترهایی که بر قیمت این ابزارآلات فن‌آوری شده تاثیرگذار هستند بسیار زیاد است. یکی از این پارامترها کیفیت محصولات است. محصولاتی که از کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالایی برخوردارند و جنس و بدنه آن‌ها از جنس‌های مرغوب و بالا ساخته شده است به مراتب گران‌تر از ابزارآلات با کیفیت سبک‌تر است. هر چند که بر نوع کارایی آن‌ها ممکن است تأثیر چندانی نداشته باشد اما بر عمر و دوام آن‎‎ها و سهولت کارکردن با آن‌ها بسیار تأثیرگذار است. پارامتر بعدی داشتن گارانتی است که به طبع هر محصولی که دارای گارانتی معتبر است قیمت بالاتری دارد. نوع برند و شرکت سازنده نیز بر قیمت گجت‌ها تأثیرگذار است. معمولا برای نوع ایرانی گجت‌ها چون هزینه وارداتی و گمرک پرداخت نمی‌شود ارزان‌تر از مشابه خارجی آن است. همچنین اندازه و سایز برخی از ابزارآلات و داشتن لوازم جانبی گجت‌ها بر مقدار قیمت آن نیز تاثیرگذار هستند.

image_7c1c202195bd419afe461b6c3ccf6e9a9eb40777

ویوک در فروشگاه خود سعی کرده است از برندهای متفاوت و اندازه‌های مختلف جهت عرضه محصولات خود استفاده کند تا مطابق سلیقه هر فردی گجتی را موجود داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید و از محصولات مختلف آن دیدن فرمایید و اگر سوالی در خصوص محصولات این سایت داشتید با مشاورین ویوک تماس حاصل نمایید.

از اینکه تا پایان مطالب همراه ما بودید متشکریم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها