|

ترانه علیدوستی : لیلا حاتمی خیلی گستاخه! + ویدیو

آلمانی حرف زدن ترانه_علیدوستی درباره لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین سال 2012 لیلا حاتمی گستاخه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : ترانه علیدوستی بازیگر مطرح و با استعداد تلویزیون و سینما کشورمان است. احظار نظر کردن ترانه علیدوستی راجب لیلا حاتمی به زبان آلمانی حاشیه ساز شد. ترانه علیدوستی گفت: لیلا حاتمی یک زن جوان و مدرن ایرانیه، اون شوخه، اون گستاخه. شما می توانید ادامه ویدیو نظر ترانه علیدوستی را در زیر متن مشاهده کنید.


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


کلاه ترانه علیدوستی بر سر لیلا حاتمی!

 علی احمدزاده کارگردان فیلم سینمایی « مادر قلب اتمی» مدعی شد کلاه گیس و گریم استفاده شده برای لیلا حاتمی در «نهنگ آبی» همان کلاه گیس و گریم استفاده شده برای ترانه علیدوستی در فیلم «مادر قلب اتمی» است و با توجه به طراح گریم مشترک هر دو پروژه یعنی سعید ملکان به تندی از او انتقاد کرده و خطاب به لیلا حاتمی نوشته: «کلاهی که امروز بر سر شماست بخشی از هویت یک کاراکتر است که قبل ها طراحی شده، خریداری شده و نمایش داده شده است»

احمدزاده در کامنتی تاکید کرده است که این دقیقا همان کلاه گیساستفاده شده در فیلم «مادر قلب اتمی» است.

Capture

لیلا حاتمی 

لیلای سینمای ایران یکی از اولین بازیگرانی است که با داوری در فستیوال کن بازیگران ایرانی را در ویترین سینما قرار داد. بازیگری که یکی از دلایل موفقیتش تسلطش به زبان‌های خارجی است. او به چهار زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی صحبت می‌کند؛ به‌خصوص چنان تبحری در زبان فرانسه دارد که بار‌ها و بار‌ها رسانه‌های غربی را متحیر کرده است. لیلا به‌خصوص بعد از فیلم جدایی اصغر فرهادی راه جهانی‌شدن را با سرعت بیشتری دنبال کرده است.
 
151998951598937425

ترانه علیدوستی

ترانه هم از بازیگرانی ا‌ست که به زبانی دیگر تسلط دارد. او حتی در این زمینه به عنوان مترجم ادبی نیز طبع‌آزمایی کرده و داستان‌هایی از آلیس مونرو و نیکول کراوس را به فارسی برگردانده است. ترانه که در سال‌های کودکی به همراه پدر فوتبالیستش در آلمان زندگی می‌کرده، به این زبان نیز تسلطی نسبی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    مگه شهره قمر بازیگر هست، که مینویسید این روزها کم کار هست،
    من تا حالا هر جه از این دختر دیذم و خواندم، پریدن به دیگران و گرفتن پاچه آنها بوده، چخه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها