|

بازگشت پر سروصدای ریحانه پارسا به اینستاگرام با نسیم و پویان!

ریحانه پارسا در یک ماه اخیر حواشی زیادی داشت و بسیار هم در فضای مجازی پرکار بود.

لینک کوتاه کپی شد
6

ریحانه پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران که تابستان امسال تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا به کاروان هنرپیشه های مهاجر بی بازگشت بپیوندد، اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی، اینستاگرامش را غیر فعال کرد.

ریحانه پارسا چند روز پیش دوباره اینستاگرام را فعال کرد تا بازگشتی پر حاشیه به اینستاگرام داشته باشد. ریحانه پارسا تا کنون چند بار تصاویر اینستاگرامش را تغییر داده است اکنون ۱.۳ میلیون فالوئر دارد.

پرستو صالحی از جمله هنرپیشه های سینما است که دنبال کننده صفحه او محسوب می شود. ریحانه پارسا در نیمه دوم سال ۹۹، درکانون توجه اینستاگردها قرار گرفت. اول برای مهاجرت به استانبول و کشف حجاب، دوم لایو با مسیح علی نژاد خبرنگار ایرانی جنجالی مقیم آمریکا و دیگری حضور در ویدیو کلیپی از ترانه های جدید شادمهر عقیلی که با سایت قمار مجیک بت، در کانون انتقاد ۶ میلیون دنبال کننده اش قرار گرفته است.

پیشنهاد می شود:(عکس) ریحانه پارسا و چالش کچل کردن موی سر دختران ایرانی

ریحانه پارسا در توییتر اعلام کرده بود که به سرطان مبتلا شده است و توضیحاتی ارائه نکرد. با بازگشت ریحانه پارسا به اینستاگرام در اوایل ۲۰۲۱ میلادی، شاهد کامنت زنی های پویان مختاری، از مدیران سایت های شرط بندی ایرانی در ترکیه زیر پست های وی هستیم. پویان مختاری چندی پیش نیز سلفی با ریحانه پارسا منتشر کرده بود.

ریحانه پارسا پس از بازگشت مجدد به اینستاگرامش در روزهای نخستین ژانویه ۲۰۲۱ میلادی، تصویری از خود که مربوط به سال ۹۸ بود را به اشتراک گذاشت که با ۲۴۰ هزار لایک و هزاران کامنت هوادارانش مواجه شد.

Untitled-95

سلفی ریحانه پارسا در زمان بازگشت دوباره به اینستاگرام

ریحانه پارسا پس از بازگشت مجدد به اینستاگرام با انتشار عکس زیر نوشت:

ما رخداد تحریف هزاره واژگان. ما گشنگان خفه شده از فریاد. سکوت بالجبار. مرگ امتداد هر دادخواه. . نه گلوله،که خود دار بافتیم از طناب به دور گردن می پیچیم ، این نام را هنوز ترسیم. ما معنی غریب الوقوع عصر حجر. عجب صبری خدا دارم!

Untitled-96

از کلکسیون سلفی های ریحانه پارسا پس از بازگشت دوباره به اینستاگرام

Untitled-97

تیپ مشکی چرمی ریحانه پارسا در ترکیه گردی ۲۰۲۱ میلادی

Untitled-99

تصویری که ریحانه پارسا از خانه اش در اکباتان تهران در دی ۹۹ به اشتراک گذاشت . . .

رابطه نزدیک ریحانه پارسا با نسیم

یکی از پست هایی که ریحانه پارسا پس از بازگشت دوباره به اینستاگرام به اشتراک گذاشت، سلفی با نسیم  پاریز بود. پویان مختاری زیر این پست کامنت زده بود که اگه گفتید کدومشون میخوان برن؟ کامنتی با قریب به ۳۰۰۰ هزار لایک و بیش از ۱۸۰۰ کامنت فالوئرهای ریحانه پارسا.

Untitled-98

 

کامنت پویان مختاری زیر پست ریحانه پارسا در ژانویه ۲۰۲۱

ریحانه پارسا اوایل ژانویه ۲۰۲۱ میلادی در کلیپی در کنار پویان مختاری و نسیم پاریز حضور یافت که بیش از ۲.۵ میلیون بار دیده شده بود.

Untitled-101

پویان مختاری چندی پیش کلیپی از ریحانه پارسا منتشر کرد که ریحانه پارسا در حال گریه کردن بود. او گفته بود که با ریحانه پارسا در سال ۲۰۲۱، مخاطبانش را شگفت زده خواهد کرد.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سوسن ارسالی در

    خاک تو سر هر کسی که دنبال کننده اینهاهستند
    #انگل های_وطنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها