|

علت درگذشت شیده لالمی روزنامه نگار چه بود؟

شیده لالمی درگذشت. روزنامه نگار شهروند، همشهری و برخی از مطبوعات دیگر روز یکشنبه درگذشت. یکی از تجربه های کاری مهم لالمی مجله «زنان و…

لینک کوتاه کپی شد

شیده لالمی روزنامه نگار امروز، یکشنبه ۲۸ دی ماه درگذشت.

نیلوفر قدیری مدیر مسئول روزنامه همشهری درباره درگذشت همکار این روزنامه گفت که هنوز جزئیات دقیقی از علت فوت این روزنامه نگار به آنها اعلام نشده است.

قدیری درباره شیده لالمی و سوابق کاری و حرفه ای او در روزنامه نگاری، یادآور شد: "شیده لالمی روزنامه نگار خوش ذوق در حوزه تخصصی اش بود که در این حوزه هم کسب دانش کرده بود و حدود یک سالی بود که دبیر گروه اجتماعی بود. در این یک سال جز سخت کوشی به ویژه در ارتباط با موضوع کرونا چیزی از او ندیدیم. صفحه ای با موضوع کرونا طراحی کرده بودیم که ایشان بنیان گذار این صفحه بودند و متاسفانه خیلی ناباورانه از بین ما رفتند."

علت فوت شیده لالمی چه بود؟

مدیر مسوول روزنامه همشهری درباره علت فوت شیده لالمی که در برخی رسانه ها گازگرفتگی عنوان شده است، توضیح داد: «جزئیات علت فوت ایشان تاکنون از سوی دوستان نزدیکش مطرح شده است.»

لالمی دانشجوی دکتری ارتباطات و دبیر سابق ایرنا۲۴ بود. وی سابقه کار در خبرگزاری میراث را در کارنامه داشت و دبیر اجتماعی روزنامه همشهری بود.

گزارش های اجتماعی وی از معضلات شهری مانند گزارش گورخواب ها، محیط های شهری و تجاری، مشکلات و چالش های حوزه زنان در رسانه ها بازتاب یافت و مورد توجه قرار گرفت.

 

نامگذاری سالن اجتماعات انجمن صنفی روزنامه نگاران به نام شیده لالمی

عصر  یکشنبه با حضور جمعی از دوستان شیده لالمی، مراسم یاد بود این روزنامه‌نگار در محل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران برگزار شد.

در این مراسم عباس عبدی رییس  انجمن با گرامیداشت یاد شیده لالمی، از او به‌عنوان روزنامه‌نگاری محقق یاد کرد و کار های او را ستود. عبدی با اشاره به کار تحقیقاتی لالمی درباره تحلیل محتوای رسانه‌های ایران در وقایع آبان ماه که به سفارش انجمن تهیه شده بود، این کار را از نمونه‌های برجسته کارهای لالمی برشمرد. کامبیز  نوروزی نایب‌رییس، شهریار شمس مستوفی دبیر انجمن و افشین امیرشاهی، حسن نمکدوست، لیلی فرهادپور، ایمان پاک‌نهاد، نرگس جودکی، حمیدرضا اسلامی راد، مینا شهنی و گروهی از همکاران و دوستان شیده لالمی هم در این مراسم به یادِ همکارشان سخن گفتند.

در ادامه این مراسم مقرر شد سالن اجتماعات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران به نام شیده لالمی نامگذاری شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ساسان ارسالی در

    خانم نیلوفر قدیری غلط کرده در مورد شیده اظهار نظر کرده دو هفته بود ایشون و ولی الله خلیلی بی ناموس زندگی رو به کام شیده تلخ کرده بودندو عذرش رو از همشهری خواسته بودند تا فهیمه طباطبایی نفهم رو جایگزینش کنند درد وجدان داره می کشدشون این بی شرف ها رو.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها