|

ریحانه پارسا با شلوار نامتعارف در کنار پویان چه می کند؟

ریحانه پارسا بازیگری که خود فروشی کرده و با پویان مختاری هم دست شده تا مردم را به سمت سایت های شرط بندی ببرند، عکسی جنجالی ریحانه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و جوان تلویزیون و سینما کشورمان که بعد از مهاجرتش به ترکیه و حاشیه هایی که به همراه داشته که دیگر نقش آفرینی و حضور در فیلم های ایرانی برایش غیر ممکن است. ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی با پویان مختاری و دوستانش با شلوار کوتاه منتشر کرده که این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در ادامه شما می توانید عکس ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید.

reyhaneparsaj_1610919457


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


 کسب درآمد ریحانه پارسا و پویان مختاری

ریحانه به تازگی در ترکیه با پویان مختاری آشتی کرده است و با او زندگی می کند. ریحانه در مدت کوتاه با حواشی زیاد توانست بیش از یک میلیون فالوور بگیرد. او در این راه دست به هرکاری زد . ریحانه پیش از این در ایران نیز بسیار جنجال به پا کرده بود. به تازگی پویان مختاری و ریحانه شگرد جدیدی برای پول درآوردن امتحان کرده اند. پویان مختاری به تازگی کانال یوتویوب به راه انداخته است و قصد دارد از این راه درامد زایی کند. برای همین منظور هم دست به دامن پارسا شده است . 

ریحانه پارسا با توجه به شهرتش نردبان خوبی برای پویان مختاری است تا از او بتواند استفاده کند.

نسیم-پاریزه-دوست-پویان-مختاری-1 (1)

مطالب پیشنهادی: توهین مجری شبکه دو به لباس کردی؛ "لباس چوپانی ست"

 

اما سوالی که به وجود می آید این است که آیا دیگر قمار و شرطبندی درآمدی ندارد؟ 

ظاهرا کمپین هایی که بر ضد سایت های شرطبندی راه افتاده و حتی برخورد قوه قضاییه با حساب های بانکی جواب داده و سود سایت های شرطبندی به پایین ترین حد ممکن رسیده است.

چرا که تا همین یه مدت پیش اولویت اول پویان مختاری تبلیغ سایت های شرطبندی بود ولی حالا برای کسب درآمد از یوتیوب دست به دامان ریحانه پارسا شده است.

pooyanmokhtari_1609783199

مطالب پیشنهادی: ریحانه پارسا به سیم آخر زد ؛ ریحانه و پویان چه می کنند!

دست نوازش ریحانه پارسا روی سر پویان مختاری

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام عکسی از خود منتشر کرد است که دست یک زن در حال نوازش کردن بر روی بدن وی است، تحلیلگران فضای مجازی بعد از دقایقی پی بردند که این دست، دست ریحانه پارسا است. در ادامه شما می توانید این عکس را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید:

pooyanmokhtari_2482153443647363717_366275149

مطالب پیشهادی: الهام چرخنده : لعنت به همتون! + عکس

 

رقص مستانه ریحانه پارسا و پویان 

ریحانه پارسا که چندی پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد حالا برای جشن سال نو ۲۰۲۱ با پویان مختاری یکی از اداره‌کنندگان سایت‌های قمار شروع به‌کار کرده است.

پویان مختاری، از گردانندگان سایت های شرطبندی در ترکیه، عکس و ویدئویی از خود و ریحانه پارسا در اینستاگرامش منتشر کرد که از همکاری این دو با یکدیگر حکایت دارد.

این ویدئو ریحانه پارسا را در حال رقص در کنار پویان مختاری و شخصی به نام نسیم پاریزه نشان می دهد که خواننده ی گروه موسیقی زیرزمینی زدبازی بود.

ZDc2YQM05KUp

مطالب پیشنهادی: خالکوبی روی بدن بهاره رهنما لو رفت! + عکس

نفر سوم کنار پویان مختاری و ریحانه پارسا کیست؟

پویان مختاری علاوه بر انتشار ویدئوی رقص ریحانه پارسا در کنار خود و نسیم پاریزه که صدای قطعه ی جدید مختاری در آن به گوش می رسد، عکسی سه نفره هم  در اینستاگرامش منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «در دیگری به زودی!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها