|

خرید ارز دیجیتال از صرافی های مجاز + راهنمای انتخاب صرافی آنلاین

در دنیای ارز دیجیتال، مردم به مراکز و سازمان های مالی متمرکز نیازی ندارند و تحت نظارت آن ها نمی باشند. ا

لینک کوتاه کپی شد
1

خرید ارز دیجیتال در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و امروزه خود را به یکی از اصلی ترین گزینه های سرمایه گذاری مالی تبدیل کرده است. همانطور که گفتیم، ارز دیجیتال یک ارز اینترنتی بدون واسطه است که با استفاده از فناوری بلاکچین کار می کند.

در شبکه های سنتی، تمام اطلاعات در یک یا چند عضو شبکه به نام سرور ذخیره می شوند و سایر اعضای شبکه توسط سرورها کنترل و نظارت می شوند. این فرایند احتمال هک شدن، از دست دادن اطلاعات و موارد دیگر را افزایش می دهد! اما بلاکچین به معنای برابری است! همه اعضای یک شبکه از قدرت عملیاتی یکسانی برخوردارند، هیچ مسئول و سرپرستی وجود ندارند، تمامی کاربران در بلاک چین  به یک اندازه کارایی داشته و به کل اطلاعات سیستم دسترسی دارند.

در دنیای ارز دیجیتال، مردم به مراکز و سازمان های مالی متمرکز نیازی ندارند و تحت نظارت آن ها نمی باشند. ارسال پول به هر نقطه و هر جایی از دنیا بدون محدودیت انجام می شود و همه اعضاء بلاک چین در یک سطح قدرت عمل هستند. متخصصان با امکانات رایانه ای تخصصی و با استفاده از روش های پیشرفته برای تولید ارز دیجیتال کدهای غیرقابل هک و قابل ردیابی تولید می کنند که به معنای سلام به دنیایی امن و نامحدود است!

فرایند-خرید-انواع-ارز-دیجیتال

 

معروف ترین ارزهای دیجیتال

خرید ارز دیجیتال مهم ترین اخبار در بازار سرمایه گذاری جهانی است، که در سال 98 در ایران به رسمیت شناخته شد. امروزه ارزهای دیجیتالی زیادی وجود دارد که هرکدام مزایای خاص خود را دارند!  بیت کوین امن ترین و قدیمی ترین ارز دیجیتال است و نمونه ی دیگری از این پول الکترونیکی معروف عبارتند از: تتر(USDT)، اتریوم(ETH)، لایتکوین(LTC)، بیتکوین کش(BCH) و ترون(TRX).

در این مقاله سعی داریم بررسی کنیم که چگونه می توان این ارزها را تهیه کرد؟ آیا شخصاً آن را خریداری خواهید کرد؟ آیا خرید و فروش ارز دیجیتال از داخل ایران امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید تا از پاسخ این سؤالات مطلع شوید!

مراحل خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال از طریق یک صرافی آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود. این ارزها در بستر اینترنت خرید و فروش می شوند، وجود فیزیکی ندارند و به هر کجای دنیا قابل انتقال است. معاملات ارز دیجیتال در داخل ایران نیز غیرقانونی نیست و در سال های اخیر بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نصب کیف پول

خرید ارز دیجیتال در 2 مرحله کلی انجام می شود،ابتدا باید اپلیکیشن یکی از کیف پول های فعال در زمینه معاملات ارز دیجیتال را روی تلفن های همراه یا کامپیوتر های شخصی نصب کنید. این کیف پول به صورت رایگان در دسترس است، البته ، نسخه وب  و دستگاه های سخت افزار کیف پول نیز وجود دارند! از معروف ترین و رایج ترین کیف پول ها می توان به  Atomic Wallet ، Guarda Wallet  و  Trust Wallet  اشاره کرد.

نکته قابل توجه در خرید ارز دیجیتال این است که هیچ سازمان یا شخصی مسئول ایمن نگه داشتن  و امنیت کیف پول شما نیست. در صورت از دست رفتن اطلاعات کیف پول، بایستی از رویاهای خود خداحافظی کنید، از این رو حتماً از کیف پول خود بک آپ گیری کنید و یک نسخه پشتیبان داشته باشید. این کیف پول دارای یک رشته متن مانند شماره حساب بانکی است که می توانید از آن برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید.

کیف پول سخت افزاری معتبری نیز مانند Ledger  و Trezor  نیز در بازار وجود دارد که از قیمت بالایی و البته امنیت بیشتری برخوردارند! این نوع کیف پول برای کسانی مناسب است که می خواهند دارایی طولانی مدت داشته باشند یا مبالغ هنگفتی را در این بازار سرمایه گذاری کنند!

مراجعه با صرافی های آنلاین

پس از نصب نرم افزار کیف پول ، اکنون زمان خرید ارز دیجیتال است! توجه داشته باشید در این سرمایه گذاری مبلغ خاصی مورد نیاز نیست. با هر بودجه ای می توانید وارد این بازار شوید! کافیست به یک صراف آنلاین مراجعه کرده و پس از ثبت نام، احراز هویت از طریق صرافی و انتقال پول، سفارش خرید خود را انجام دهید! صرافی ها بعد از خرید هر نوع ارز دیجیتالی، دارایی های شما را به آدرس کیف پول تان منتقل می کنند!

صرافی های آنلاین زیادی برای انجام تراکنش های ارز دیجیتال در داخل و خارج از کشور وجود دارند. اگر در ایران زندگی می کنید و قصد خرید از صرافی های خارج کشور مانند Binance را دارید، باید بدانید که ریسک بزرگی می کنید! خرید از هر صرافی آنلاین خارجی تنها با استفاده از VPN امکان پذیر می باشد، پس از قطع اتصال VPN در صورت نمایش IP شما، ممکن است حساب تان بلوکه(مسدود) شده و راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد!

فواید خرید ارز دیجیتال از صرافی های آنلاین داخل کشور

امنیت! مهمترین موضوعی که در دنیای ارز دیجیتال قابل بحث می باشد، مسأله امنیت است. اکثر صرافی های آنلاین ارز دیجیتال در کشور امن و شناخته شده هستند، استفاده از خدمات آنها احتیاج به احراز هویت دارد. خبر خوب این است که احراز هویت توسط صرافی های آنلاین به صورت حضوری نیز امکان پذیر است، کافی است مدارک شناسایی خود را بصورت آنلاین در پروفایل خود بارگذاری کنید و بدین ترتیب احراز هویت انجام می شود! علاوه بر این ، صرافی های ارز دیجیتال بصورت آنلاین از آموزش و پشتیبانی برخوردار هستند. صرافی آنلاین داخلی نیکان چین یک بستر سریع و مطمئن برای خرید ارز دیجیتال است، نیازی به دور زدن IP نمی باشد و مجوز خرید و فروش ارز دیجیتال را دارد.

صرافی آنلاین نیکان چین امنیت تراکنش های شما را تضمین می کند و می توانید بدون نگرانی به سیستم خرید و فروش ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید 24 ساعته با امنیت کامل به کیف پولتون ریالی خود دسترسی داشته باشید ، سفارش خرید و فروش خود را  انجام دهید و ارز خود را به راحتی و در سریعترین زمان ممکن به ریال تبدیل کنید! علاوه بر این ، تیم پشتیبانی با تجربه نیکان چین در تمام مراحل معاملات، برای تمامی افراد از مبتدی گرفته تا یک تریدر قهار، با شما همراه خواهد بود.

 

image_4f67c5479d22719dbc87130fa38418e746f17ad0

نکات مهم در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

قبل از اقدام به خرید ارز دیجیتال به درستی مطالعه و تحقیق کنید، بدون شک سرمایه گذاری شما در ارزهای دیجیتال وقتی با اطلاعات کافی انجام شود ، نتیجه می دهد. در مورد انتخاب یک صرافی آنلاین معتبر، انواع ارزهای دیجیتال مناسب جهت سرمایه گذاری، کیف پول اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. صرافی های آنلاین یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین است.

 امروزه صرافی‌ های خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار رایج شده و هرکدام مزایای مختلفی را به کاربران ارائه می دهند. صرافی ها می توانند مستقیماً به عنوان فروشنده یا خریدار عمل کنند یا به عنوان واسطه ای بین خریدار و فروشنده باشند. در حالت واسطه گری، صرافی ها مسئول تنظیم تراکنش بین کاربران هستند. برای هر تراکنشی که انجام می شود، صرافی مقدری کمیسیون دریافت می کند. صرافی نیکان چین از ارز دیجیتال بیت کوین و بسیاری از ارزهای رایج یا آلت کوین ها پشتیبانی میکند.

در حال حاضر صرافی های زیادی در داخل ایران و در سطح جهان فعالیت می کنند. صرافی های بین المللی فرصت ها و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، اما متأسفانه آن ها یک مشکل بزرگ به نام تحریم دارند. در واقع خرید در این صرافی ها نیاز به تبدیل ارز دارد و این می تواند خرید ارزهای دیجیتال را بی سود کند. بنابراین ، بهترین گزینه مراجعه به صرافی های آنلاین داخلی است، گفتنی است این صرافی ها چیزی کمتر از همتایان خارجی خود ندارند.

حرف اخر

بر اساس تحریم های اعمال شده در کشور ایران، مسلماً انتخاب صحیح و عاقلانه برای انجام معاملات ارز دیجیتال، صرافی های داخل کشور است. در حالت کلی خرید ارز دیجیتال در ایران و اکثر نقاط جهان دنیا با خطرات امنیتی مواجه است. در خرید و فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین و تمامی مراحل تراکنش ها، افرادی هویت واقعی یا قانونی مشخصی ندارند. هیچ اثر مشخصی در تراکنش های ارز دیجیتال قابل ردیابی نیست و این مسأله کمی آزاد دهنده می باشد.

صرافی آنلاین نیکان چین به عنوان یک صرافی سرشناس آنلاین ایرانی ، خدمات ارز دیجیتال را در یک بستر امن به مشتریان خود ارائه می دهد تا با پرداخت ریالی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را دریافت کنند. این صرافی فعالیت خود را زمینه خرید و فروش بیت کوین از سال 96 آغاز کرده است و در نظر دارد بستر انجام تراکنش های انواع ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کنید. تنها کافی است برای ثبت سفارش و انجام تراکنش با کلیک روی  صرافی آنلاین نیکان چین، به پنل مخصوص خرید ارزهای دیجیتال منتقل شوید.

  • از مهم‌ترین امکانات و مزایای این صرافی می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد: 
  • خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال
  • کیف پول ریالی که می توانید با خیال راحت دارایی های رمزنگاری خود را در آن ذخیره کنید.
  • با پشتیبانی۲۴ ساعته که در هر ساعتی از شبانه‌ روز می توانید اقدام به خرید ارز بیت کوین نمائید و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها