|

معرفی ادکلن اسپلندور اصل

ادکلن اسپلندور در واقع به مجموعه‌ای از عطر ادکلن‌های تولیدی برند سریس گفته می‌شود که با روایح خاص برای آقایان و بانوان طراحی و تولید شد.

لینک کوتاه کپی شد

ادکلن اسپلندور را چقدر می‌شناسید؟ بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید و استفاده از عطر و ادکلن‌هایی هستند که به نوعی لاکچری و خاص محسوب می‌شوند، ادکلن اسپلندور هم به عنوان یک گزینه‌ی عالی برای این افرادی است که مایلند خاص بودن را تجربه کنند. ادکلن اسپلندور در کارخانه‌ای سوئیسی که با نام تجاری سریس فعالیت می‌کند، متولد شد و تا کنون طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده‌ است. بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند، ادکلن اسپلندور و فروش بالای آن یکی از نشانه‌های موفقیت برند سریس محسوب می‌شود. بنابراین طبیعی است که ادکلن‌های این برند از محبوبیت خاصی برخوردار باشند، اما ادکلن اسپلندور به طرز عجیبی پُرطرفدار است و این حجم از علاقمندی افراد به آن دلایلی دارد که ادامه بیان خواهد شد.

image_c42a82ccff12d38ba9d20b4a3be5ef80074bc409

ادکلن اسپلندور چه ویژگی‌هایی دارد؟

ادکلن اسپلندور در واقع به مجموعه‌ای از عطر ادکلن‌های تولیدی برند سریس گفته می‌شود که با روایح خاص برای آقایان و بانوان طراحی و تولید شد. طراحی بطری و شیشیه عطر عموماً یکسان است، اما با تغییر رنگ طرح بدنه همراه می‌باشد تا تفاوت روایح را مشخص کند، این طراحی بسیار زیبا بوده و برای هدیه دادن مناسب خواهد بود. برخی از خاص‌ترین روایح ادکلن اسپلندور که با نام‌های خاصی نیز شناخته می‌شوند، عبارت هستند از:

  • عطر ادکلن اسپلندور بلک: این مدل از ادکلن اسپلندور که رایحه‌ای معطر و جذاب دارد، شیرینی و خنکی خاصی را به افراد القا می‌کند و برای آقایان کاملاً مناسب می‌باشد. مایع ادکلن اسپلندور بلک آبی بوده و برای استفاده در فصول گرم سال ماندگاری بالایی خواهد داشت. به همین جهت بسیاری از آقایان ادکلن اسپلندور بلک را به عنوان عطر خاص خود انتخاب می‌کنند.
  • عطر ادکلن اسپلندور ارکید نارنجی: بسیاری از بانوان به عطر و ادکلن‌های تند و شیرین علاقمند هستند، به همین جهت ادکلن اسپلندور ارکید نارنجی برای آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. رایحه‌ی شیرین و تند این عطر از چوب‌های معطر گرفته شد و با پخش بو و ماندگاری متوسطی که دارد بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته است.
  • عطر ادکلن اسپلندور وردور سبز: رایحه‌های چوبی می‌توانند عطری خنک و شیرین ایجاد کنند که مورد پسند آقایان خاص پسند باشد. ادکلن اسپلندور وردور سبز که برای فصل گرم تابستان گزینه‌ای کاملاً مناسبی به شمار می‌رود، با خنکی و شیرینی خاصش از افراد زیادی دلبری کرده است. اگر این ادکلن خاص خارجی را به صورت اصل خریداری کنید، قطعاً از ویژگی‌های آن لذت خواهید برد.
  • عطر ادکلن اسپلندور نویر: همیشه روایخ تلخ از جذابیت بیشتری برخوردار هستند، عطر ادکلن اسپلندور نویر با رایحه تلخ و ملایمی که دارد بوی خوش مرکبات را به افراد القا می‌کند. این عطر آقایان را شیک و خاص جلوه می‌دهد و از آن دست عطرهایی است که برای استفاده در تمامی فصول هم مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید با خرید یک عطر کسی را خوشحال کنید، حتماً اسپلندور نویر را بخرید، زیرا بیشتر آقایان از رایحه‌ی آن خوششان می‌آید.

اصول استفاده از عطر ادکلن را رعایت کنید!

اگر می‌خواهید ماندگاری عطر ادکلن خاص شما بالا باشد می‌بایست اصول استفاده از عطر ادکلن را رعایت کنید، اگرچه ادکلن اسپلندور به عنوان یک ادکلن خارجی به خودی خود ماندگاری بالایی دارد، اما برای دریافت بازخورد مناسب از روایح آن می‌بایست آن را در زمان درست و اصولی مورد استفاده قرار دهید. استفاده از عطرادکلن زمانی درست است، که بدن کاملاً تمیز باشد، به بیان دیگر اگر بدن عرق کرده باشد و برای خوشبو شدن بخواهید عطر بزنید این اتفاق نخواهد افتاد، بلکه بیشتر بوی نامطبوعی به وجود خواهد آمد.

بنابراین زمانی که حمام کرده و بدنتان کاملاً تمیز است، ادکلن بزنید. چنانچه عطر یا ادکلن خود را روی ساعد دست، پشت گوش و زیر گلو اسپری کنید، انتشار بو یا پخش بو بهتری خواهد داشت. اگر تاکنون این کار را نکرده‌اید پس از خرید ادکلن اسپلندور این مراحل را امتحان کنید.

ادکلن اسپلندور را اصل بخرید!

image_ec5e1733d9e2eab1064f4e590df3dbab9c8ef177

برای خرید ادکلن اسپلندور با کیفیت اصلی، بهترین راهکار انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر است که وارد کننده عطر و ادکلن یا لوازم آرایشی بهداشتی اصل باشد. خوش آرا یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن است که به تازگی وارد حوزه فروش لوازم آرایشی نیز شده است. البته ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی خوش آرا پس از سال‌ها سابقه کار در حوزه عطر و ادکلن ایجاد شده و مرجع خوبی برای خرید عطر و ادکلن به شمار می‌رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها