|

سارا و نیکا از خالکوبی جدیدشان رونمایی کردند!

عکس خالکوبی سارا و نیکا در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز : سارا و نیکا دو خواهر بازیگر تلویزیون کشورمان هستند، سارا و نیکا این روز ها حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشتند. سارا و نیکا عکس هایی در صفحه رسمی اینستاگرامشان منتشر کردند و این عکس ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه شما می توانید عکس سارا و نیکا را در زیر متن مشاهده نمایید.

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


عکس  سارا و نیکا با چادر 

یک عکس متفاوت از  سارا و نیکا  دوباره ذهن ها را به خود مشغول کرد.  سارا و نیکا  دوقلوی های پرحاشیه سینما و تلوزیون هستند .  سارا و نیکا  درسال 90 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند.  سارا و نیکا  از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور رفتند.  سارا و نیکا  در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند. 

96440136_2706227579516838_5847527304541394326_n

مطالب پیشنهادی : در آمد نجومی ریحانه پارسا ؛ ریحانه خود فروشی می کند!

زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند  . سارا و نیکا مجرد هستند و از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور رفتند.نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

nikaforghaniofficial_1606257492

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

thm_863_983710_914

مطالب پیشنهادی : (عکس) آقازاده معروف به همراه همسر و دخترش لو رفت!

واکنش تتلو به عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخر

انتشار عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخری در خارج از کشور با حواشی فراوانی همراه بوده است. به نظر می رسد یک ایرانی که تصادفا در آن استخر حضور داشته است بدون رعایت اخلاق عکس دو بازیگر جوان ایرانی را منتشر کرده است. پس از انتشار عکس نیمه برهنه سارا و نیکا در ساتخر واکنش های فراوانی به این ویدئو صورت گرفت. برخی از آنها حمایت کردند و برخی دیگر معتقدند آنها باید به قوانین کشور خودشان هم احترام بگذارند. یکی از عجیب ترین واکنش ها واکنش تتلو به فیلم استخر سارا و نیکای پایتخت بود. تتلو که پیشتر به دلیل حجاب این دو دختر ادعا کرده بود از آنها خوشش می اید از انتشار این عکس ها ناراحت شد و نوشت: « عکس لُختی سارا و نیکارو دیدم . اینا همون به دردِ نقی و آقای هویج میخورن. طبیعت خوب میدونه کی رو بذاره بغل کی. عمه مهینه من با هشتصد سال سن از اینا خوش هیکل تره.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها