|

سهمیه بنزین بهمن ماه کی واریز می شود؟

سهمیه بنزین بهمن ماه کی واریز می شود؟ اطلاع از زمان دقیق واریز سهمیه بنزین بهمن ماه 99 .

لینک کوتاه کپی شد

زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه 99 اعلام شد. بیشتر از یک سال است که از افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی شدن به منظور کنترل و صرفه جویی در مصرف سوخت گذشته است. سال گذشته آبان ماه بود که بنزین سهمیه بندی شده و مابه تفاوت قیمت بنزین تحت عنوان یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. در این مدت هر ماه به صورت مرتب سهمیه بنزین هر ماه در کارت هوشمند سوخت دارندگان خودرو شارژ می شود. اگر برای شما سوال است که سهمیه بنزین بهمن ماه 99 کی واریز می شود؟ در ادامه این خبر با ما در شایانیوز همراه باشید.

سهمیه بنزین بهمن ماه 99 کی واریز می شود؟

در خصوص زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه 99 باید اشاره کنیم که ساعت 24 امشب سه شنبه 30 دی ماه 99 ، پانزدهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی به کارت سوخت رانندگان خودرو انجام می‌شود.

قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه ‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودرو‌های شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می ‌شود که این مبلغ به مردم تعلق می ‌گیرد. در ادامه می توانید جدول سهمیه بندی بنزین برای هر خودرو را مشاهده کنید.

کاربری میزان سهمیه بنزین
۱ سواری شخصی بنزینی ۶۰ لیتر
۲ سواری شخصی دوگانه سوز ۳۰ لیتر
۳ تاکسی بنزینی ۴۰۰ لیتر
۴ تاکسی دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر
۵ موتورسیکلت ۲۵ لیتر
۶ وانت کم مصرف بنزینی ۱۵۰ لیتر
۷ وانت کم مصرف دوگانه سوز ۶۰ لیتر
۸ وانت پرمصرف بنزینی ۳۰۰ لیتر
۹ وانت پرمصرف دوگانه سوز ۱۲۰ لیتر
۱۰ آمبولانس ۵۰۰ لیتر

زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه 99 ساعت 24 بامداد سه شنبه 30 دی ماه 99 می باشد. با توجه به جدول فوق و سهمیه های تصویب شده، سهمیه بنزین خودروها در کارت های سوخت شارژ می شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها