|

مرغ امروز چند است؟

قیمت مرغ گرم امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99

قیمت مرغ گرم امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 . هر کیلو مرغ گوشتی امروز چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت گوشت مرغ گرم امروز چهارشنبه 1 بهمن 99

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 بپردازیم. همانطور که می دانید گوشت مرغ یکی از اقلام ضروری خانوار در سفره های مردم ایران می باشد. اما با توجه به این که گوشت مرغ از اقلام ضروری و کالای اساسی خانواده ها محسوب می شود، باز هم شاهد نوسانات بالا و تغییرات قیمتی عجیب در بازار آن هستیم. در ادامه به بررسی قیمت هر کیلو مرغ گوشتی گرم کشتار امروز چهارشنبه 1 بهمن 99 پرداخته ایم. این قیمت ها با توجه به مشاهدات میدانی و استعلام از میادین میوه و تره بار استخراج شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

قیمت مرغ گرم امروز چهارشنبه 1 بهمن 99

قیمت (تومان) 

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۳۳,۶۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۳۹,۳۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۴۰.۱۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۳۶,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۳۶,۸۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۳۵,۲۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال

۳۱,۱۰۰

بازوی کبابی ساده

۲۹,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۳۰,۵۰۰

فیله مرغ

۵۵,۵۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۱۰,۸۰۰

شنیتسل بدون آرد

۴۳,۲۰۰

جوجه چینی

۵۳,۲۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۴۵,۵۰۰

جوجه کباب با استخوان ساده

۳۷,۰۰۰

پا چینی ۱۰ عددی مرغ

۳۵,۰۰۰

مرغ کنتاکی

۳۵,۰۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۲,۳۰۰

جگر مرغ

۸,۲۰۰

سنگدان مرغ

۱۱,۹۰۰

پای مرغ

۸,۵۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۴۳,۵۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۲۲,۵۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۴۲,۵۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)

۲۰,۴۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۲۰,۰۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی

۲۱,۴۰۰

بوقلمون ساق با پوست

۶۴,۰۰۰

بوقلمون ران با پوست و استخوان (بدون استخوان کمر)

۵۹,۳۰۰

بوقلمون مغز ران بی پوست و استخوان

۸۳,۵۰۰

بوقلمون سینه بدون بال و گردن با پوست و استخوان

۵۴,۰۰۰

بوقلمون سینه بدون پوست و بدون استخوان

۶۸,۶۰۰

جگر پاک شده بوقلمون بسته ۴۰۰ گرمی (هر بسته)

۱۴,۷۰۰

دل پاک شده بوقلمون بسته ۴۰۰ گرمی (هر بسته)

۱۷,۵۰۰

عرضه مرغ با نرخ بالای ۲۱ هزار تومان گرانفروشی است

در قسمکت قبلی به بررسی قیمت مرغ گرم امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 پرداختیم. البته بدیهی است که ممکن است قیمت هایی که ما تحت عنوان قیمت مرغ امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 ارائه کردیم با قیمت های مرغ در بازار و مرغ فروشی های سطح شهر تفاوت داشته باشد. اما نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی گفت: امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99 قیمت هر کیلو مرغ ۲۱ هزار تومان بوده و فروش با نرخ بالاتر گران فروشی است.

حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۴ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان است. وی عرضه مرغ با نرخ های بالاتر را سودجویی واحدهای صنفی برشمرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مولفه های تولید، نرخ فعلی مرغ در بازار به زیان مرغداران است که امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که تولید استمرار داشته باشد.

قیمت مرغ زنده امروز چهارشنبه 1 بهمن ماه 99

اسداله نژاد قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده را بالای ۱۷ هزار تومان و مرغ گرم را ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مولفه های تولید، هفته آینده در کارگروه تنظیم بازار باید موضوع افزایش قیمت مرغ مطرح شود.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه جوجه ریزی شب عید نداریم، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای تامین مرغ شب عید، مشکلی در بحث توزیع نداریم چرا که بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، ۱۲۰ میلیون قطعه جوجه ریزی برای ایام پایانی سال صورت گرفته که این میزان‌ جوابگوی بازار داخل است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه تخصیص نهاده دامی با نرخ مصوب کماکان در حال انجام است، بیان کرد: دولت به ازای هر قطعه مرغ ۴ کیلو نهاده با نرخ مصوب تا سن ۴۰ روز در نظر گرفته است که به علت نگهداری مرغ بالای سن ۴۰ روز بخشی از نهاده مورد نیاز از بازار آزاد تامین‌ می شود.

اسداله نژاد نرخ کنونی هر کیلو ذرت در بازار سیاه را ۳ هزار و ۷۰۰   تومان و کنجاله سویا را ۸ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد. نایب رئیس کانون انجمن‌صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه مشکلی در تولید مرغ نداریم، بیان کرد: با توجه به پتانسیل تولید، امکان صادرات یک میلیون تن مرغ مازاد وجود دارد که به علت نبود سیاست گذاری منطقی، بحث صادرات منتفی است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی افزود: اگر تامین نهاده با نرخ مصوب به ۱۰۰ درصد برسد، دیگر شاهد بازار سیاه و عرضه با نرخ های بالاتر نیستیم. از این که با ما تا پایان مقاله بررسی قیمت مرغ امروز چهارشنبه 1 بهمن 99 همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها