|

اثر کامیل اوبری

معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو

معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو . آشپزی برای پیکاسو اثری متفاوت و دلنشین از کامیل اوبری نویسنده فرانسوی است.

لینک کوتاه کپی شد

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو اثر کامیل اوبری بپردازیم. ما با معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو تنها قصد داریم تا سهم کوچکی در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشیم. طبق بررسی آمار های جهانی نشان می دهد که سرانه مطالعه در ایران تنها 2 دقیقه است. البته نمی شود خیلی به این آمار ها اعتماد کرد. زیرا شاخص و معیار های دقیقی برای بررسی سرانه وجود ندارد. اما به هر ترتیب آنچه روشن است این است که ایرانی ها تمایل و علاقه چندانی به مطالعه کتاب غیر درسی نشان نمی دهند. سرانه مطالعه در کشوری مثل ژاپن 90 دقیقه است.

این بررسی نشان می دهد که مطالعه کتاب چقدر می تواند در رشد و توسعه یک کشور مفید واقع شود. با معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو و با در نظر گرفتن یک بخش معرفی کتاب در شایانیوز امیدواریم که بتوانیم قدمی در جهت تشویق شما عزیزان به کتاب و کتاب خوانی برداشته باشیم. 

پیشنهاد می شود: معرفی کتاب مغازه خودکشی

معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو اثر کامیل اوبری

کتاب-آشپزی-برای-پیکاسو

کتاب آشپزی برای پیکاسو نوشته کامیل اوبری یک رمان با طعم فرانسوی است. مطالعه این کتاب قطعا برای شما جذاب خواهد بود. زیرا نویسنده در این کتاب توانسته است به زیبایی حوادث در جریان این کتاب را با طعم آشپزی فرانسوی ترکیب کند. حوادث این کتاب در دو زمان اتفاق می افتد. دو شخصیت اصلی این کتاب نیز آندین و پیکاسو هستند. 

پیشنهاد می شود: معرفی کتاب غرور و تعصب

کتاب آشپزی برای پیکاسو ماجرا ها و اتفاقات میان پیکاسو ( نقاش معروف ) و آندین که در نقش آشپز ، مدل و است. در این کتاب پیکاسو که یک نقاش معروف است به صورت پنهانی و با نامی ناشناخته در ویلایی در روستای ژوان لوپن فرانسه ساکن می شود. پیکاسو برای فرار از میان شلوغی ها و روزنامه نگار ها و مشتریان به این روستا پناه اورده و با یک کافه کوچک محلی که متعلق به پدر و مادر آندین است قرارداد می بندد. 

از این رو آندین موظف می شود تا هر روز ناهار نقاش را روی تپه به ویلای پیکاسو برده و در آنجا سرو کند. اما آندین که می خواهد در خصوص آشپزی بی نظیر فرانسوی نظر پیکاسو را جلب کند یادداشت هایی در خصوص ضائقه پیکاسو یادداشت می کند تا در آشپزی های بعدی غذا را مطابق با میل پیکاسو سرو کند. آندین با این کار ندانسته یک دفترچه یادداشت با ارزش دستور پخت غذا های محلی آشپزی از خود به جای می گذارد که بعد ها به دست نوه اش (سلین) می رسد.

نویسنده کتاب آشپزی برای پیکاسو کیست؟

کامیل آوبری نویسنده کتاب آشپزی برای پیکاسو برنده ی بنیاد ادوارد اف آلبی است. او که یک نویسنده ساکن در بنیاد کارولی در جنوب فرانسه بود، وی در مسابقه جایزه کتاب ویراستاران مطبوعات پوشکارت و کنفرانس ملی نمایشنامه نویسان یوجین اونیل ، فینالیست شد.

بخشی از کتاب

کوت دازور، بهار ۱۹۳۶: فصل تعطیلات در روستای ساحلی زیبای ژوان لوپن تمام شده است. دختری هفده ساله به نام آندین همراه با مادرش در آشپزخانه ی کافه ی خانوادگی شان به اسم کافه پارادیس آشپزی می کند. یک مشتری پرو پا قرص جدید و مرموز که با نام مستعار سفر می کند به صورت پنهانی از پاریس به این روستا آمده است و از صاحب کافه درخواستی غیرمعمول می کند؛ اینکه ناهارش را برایش در ویلایی که به صورت مخفیانه در همان نزدیکی اجاره کرده است سرو کنند؛ جایی که می خواهد ناشناس باقی بماند.

کتاب آشپزی برای پیکاسو را از کجا تهیه کنیم؟

در این مقاله به معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو پرداختیم. امیدواریم که توانسته باشیم شما را تشویق و ترغیب کنیم تا کتاب آشپزی برای پیکاسور را مطالعه بفرمایید. اما اگر برای شما سوال است که چطور می توان کتاب آشپزی برای پیکاسو را تهیه کرد در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که شما عزیزان هم می توانید نسخه چاپی و فیزیکی کتاب آشپزی برای پیکاسو را خریداری کنید. همچنین می توانید نسخه الکترونیکی این کتاب را مطالعه کنید.

برای دانلود کتاب الکترونیکی آشپزی برای پیکاسو اثر کامیل اوبری می توانید اینجا کلیک کنید. امیدواریم که از مطالعه این کتاب لذت ببرید. از این که با ما تا انتهای معرفی کتاب آشپزی برای پیکاسو با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها