|

دانلود همرفیق شهاب حسینی با مهران احمدی و برزو نیک نژاد

قسمت جدید همرفیق با حضور مهران احمدی و برزو نیک نژاد و با میزبانی شهاب حسینی پخش شد

لینک کوتاه کپی شد

مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان این هفته برنامه «همرفیق» با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی خواهد شد.

پیش از این، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی، فاطمه معتمدآریا، محسن تنابنده و هادی حجازی‌فر، در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند.

مروری بر کارنامه مهران احمدی

مهران احمدی (زادۀ اسفند ۱۳۵۲ در تهران)، بازیگر و کارگردان ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون است. از نقش های به یاد ماندنی وی نقش بهبود در مجموعه تلویزیونی پایتخت و نقش شکیب در سریال آوای باران است.

مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد.او همچنین به عنوان برنامه ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته است. بازی جدی احمدی در فیلم هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده است.

احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

CKRyirmnk29

همرفیق جذاب مهران احمدی کیست؟

برزو نیک نژاد نویسنده و کارگردان مطرحی است که حتما فیلم ها و سریال های او را دیده اید. این کارگردان متولد سال 1345 در گرگان است و سابقه دستیاری مکارگردان را نیز در کارنامه خود دارد.

نیک نژاد اولین فیلم سینمایی خود را با نام ناخواسته در سال 1392 ساخت. دومین فیلم او به نام زاپاس در سال 94 ساخته شد. این فیلم کمدی داستان یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان در دسته سوم کشور است که به دسته دوم صعود می‌کند، سعید با بازی جواد عزتی در نقش اصلی در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی اش به خطر می‌افتد و …

فیلم لونه زنبود تولید سال 1396 ساخته بعدی نیک نژاد است. در این فیلم صابر (پژمان جمشیدی) و مرتضی (محسن کیایی) دو پسرخاله هستند که دزدی می کنند. آنها با تحویل گرفتن یک جعبه که پدر صابر (فرید سجادی حسینی) از مهتاب (رعنا آزادی ور) می‌دزدد وارد دردسر می‌شوند و...

فیلم دوزیست محصول سال 98 آخرین ساخته سینمایی برزو نیک نژاد است. در این فیلم در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

مهمان قسمت هفتم برنامه همرفیق در تلویزیون نیز سریال های مطرحی را کارگردانی کرده است. اولین مجموعه او دردسرهای عظیم بود که در سال 93 تولید و یک سال بعد فصل دوم آن ساخته شد. سریال های قرعه، پنچری و باخانمان که در حال پخش از شبکه 3 است از دیگر کارهای او محسوب می شود.

نیک نژاد در شبکه نمایش خاغنگی نیز فصل دوم سریال ساخت ایران را کارگردانی کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها