|

عکس الناز شاکردوست با استایل متفاوت غوغا کرد!

الناز شاکردوست با استایل متفاوت در تنگه چاه کوه

لینک کوتاه کپی شد

الناز شاکردوست بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. الناز شاکردوست در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که با بازخورد  زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. این عکس استایل دیده نشده از الناز شاکر دوست در تنگه چاه کوه را نشان می دهد. در ادامه شما می توانید عکس الناز شاکردوست را در زیر متن مشاهده نمایید.

elnazshakerdoost_1611332500


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


عکس الناز شاکردوست در کویر 

الناز شاکر دوست بازیگر پر استعداد سینمای ایران که دختری خود ساخته است و تجربیات زیادی در بازیگری دارد، امروز صبح عکس و ویدیو در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از علاقه اش به کویر واکنش نشان داد و متنی جالب در زیر پستش منشر کرد و نوشت: حالم که خوب نیست به کویر پناه میبرم.

چ

حواشی فیلم رسوایی

الناز شاکردوست در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشته بود: نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی‌نان چه می‌شود….

elnazshakerdoost_1573130090_1

بیوگرافی

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها