|

ویدیو خفن از سحر قریشی در کیش جنجال به پا کرد!

ویدیو خفن سحر قریشی در کیش مورد تجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

سحر قریشی بازیگر مطرح و خوش چهره تلویزیون و سینما کشورمان است. سحر قریشی در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد که با بازخورد زیاد کاربران همراه شد. سحر قریشی در این ویدیو حرکات های عجیبی انجام میدهد. در ادامه شما می توانید ویدیو منتشر شده توسط سحر قریشی را در زیر متن مشاهده نمایید.


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


رابطه سحر قریشی و پویان مختاری

رابطه سحر قریشی با پویان مختاری مثل کشف حجاب ریحانه پارسا در استانبول و رقص در کلیپ جدید شادمهر عقیلی، از موضوعات جذاب آذرماهی برای اینستاگردهای وطنی است.

سحر قریشی هنرپیشه سینمای ایران، متولد ششم دی ماه سال شصت و شش است. بازیگری که در تئاتر و ترجمه کتاب، ردی از او پیدا نمی کنیم و حاشیه های پر رنگ تر از متن داشته است. از جنجال پارکبان تا تراژدی مهدی طارمی و صفحه اول روزنامه ها که گاهی پر از خبرهایی درباره روابط او با سلبریتی ها می شود.

در روزهای کرونایی ، هنرمندان به فکر کارهای تبلیغاتی افتاده اند. سلبریتی ها را در بیلبوردها و تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون (از سیامک انصاری برای بایا تا نوید محمدزاده برای آبمیوه و امین حیایی برای سس بیژن) مشاهده می کنیم. سحر قریشی هم سفیر تبلیغاتی برند «اتو شناس» شده است و گهگاهی درباره این برند صحبت می کند.

717963_316

 

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

saharghoreyshiofficialpage_1606672196

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

saharghoreyshiofficialpage_1598873313

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان آریان مهر ارسالی در

    فکر کردی خیلی جذابی حالا برای من برداشته تو شورولت کامارو فیلم گرفته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی