|

عذر خواهی سید جواد هاشمی بخاطر خرید ملک در دبی!

عذر خواهی سید جواد هاشمی بخاطر ویدیو تبلیغاتی اش

لینک کوتاه کپی شد

سید جواد هاشمی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. سید جواد هاشمی در پی تبلیغات جنجالی اش درباره ملک های دبی از مردم عذر خواهی کرد. سید جواد هاشمی ویدیویی تبلیغاتی در مورد ملک های دبی منتشر کرد که با انتقاد های زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. در ادامه شما می توانید این ویدیو را در زیر متن مشاهده نمایید.

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام عجیب سید جواد هاشمی

کاربری در این باره نوشته است: «سیدجواد هاشمی هستند سلبریتی ارزشی نما در این اوضاع اقتصادی و کمبود ارز و بحران مسکن ملت را تشویق به فرار سرمایه وسرمایه گذاری در دبی می‌کند جایی که ورود برای اسرائیلی آزاد است و یکماه است که ورود ایرانی ممنوع.»

کاربر دیگری هم گفته است: «جامعه سیدجواد هاشمی را به عنوان هنرمندی مذهبی می شناسد؛ و این قضاوت هم ناظر به ایفای نقش های مثبت وی در طول سالیانی دراز بوده است.حال سوال اساسی این است که تکلیف الگوپذیری جوانان از این مردِ ارزشی سینمای ایران، در بزنگاه تناقضِ میان بَرساخت رسانه ای و شخصیت حقیقی اش چیست؟!»

فردی دیگری هم گفته است: «میخواین بچه هاتون دعاتون کنن؟ برید از مشاور املاک سیدجواد هاشمی تو دوبی خونه بخرید… لامصب حداقل میدادی یکی دیگه تبلیغ کنه.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها