|

وقتی آناشید حسینی و دکتر چلبیانلو صاحب ماه شدند!

آناشید حسینی فعال حوزه مد و طراح لباس که چند سالی می شود با دندانپزشک معروف امین رضا چلبیانلو ازدواج کرده است صاحب فرزند شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا آناشید حسینی را می‎شناسید؟ یکی از فعالان صنعت مد که این روزها با سلیقه منحصر به‌ فردش در فضای مجازی حسابی بر سر زبان‎ها افتاده است. بیاید او را بیشتر بشناسید. 

سیده آناشید حسینی متولد چهار بهمن، هزار و سیصد و هفتاد در شهر اهواز است. او در یک خوانواده تقریبا پرجمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. آناشید، لیسانس معماری و فوق لیسانس مدیریت فشن از دانشگاه بین‌المللی مد آرت پاریس را دارد. او از چندین سال پیش فعالیت خود را در زمینه مد و لباس آغاز و در مدت زمان کم به معروفیت چشم گیری دست پیدا کرد. او به یکی از معروف‌ترین افراد در زمینه مد تبدیل شد و بابت سلیقه بی‌عیب و نقصی که در این رشته داشت، بسیار مورد توجه قرار گرفت

sa


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


رفاقت خفن همسر آناشید حسینی با سلبریتی ها

هونطور که میدونین همسر آناشید حسینی یکی از دکترای تاپ ایرانه که تو آمریکا هم جزو انجمن دندانپزشکاس و حسابی با اهالی سینما و موسیقی رفاقتش عمیقه! آناشید خانوم هم که گهگداری به اونجا رفت و اومد داره، به تازگی استوری هایی از خودش و همسرش منتشر کرد که او رو همراه کلی سلبریتی مثل امیر جعفری و خواننده گروه ماکان بند، یعنی امیر مقاره نشون میده.

o

 

وقتی آناشید حسینی صاحب ماه شد!

آناشید حسینی و امین رضا چلبیانلو دو سال پیش باهم ازدواج کردند و آبان ماه امسال صاحب فرزند شدند.

امین رضا چلبیانلو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تولد فرزندش خبر داد. آناشید حسینی و دکتر چلبیانلو ترجیح دادن که فرزندشون رو در ترکیه به دنیا بیارن و گویا خود دکتر چلبیانلو هم در اتاق عمل حضور داشت. این زوج جذاب اسم فرزندشون رو که پسر هم هست آیحان گذاشتند که در زبان ترکی به معنی صاحب ماه است.

 

آناشید+حسینی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها