|

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری به مانند یک ویترین مجازی برای محصولات و یا خدمات آن کسب و کار است. این ویترین در مقابل چشمان هزاران نفر…

لینک کوتاه کپی شد

امروزه نیاز به حضور در فضای مجازی برای هر کسب و کاری بیشتر از گذشته حس می‌ شود. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها به دنبال شرکت مناسب برای طراحی وب سایت خود می‌ گردند تا با حضور در دنیای اینترنت به حجم بالایی از مخاطبان دسترسی داشته باشند.

داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری به مانند یک ویترین مجازی برای محصولات و یا خدمات آن کسب و کار است. این ویترین در مقابل چشمان هزاران نفر در هر جای یک کشور و حتی دنیا نشان داده خواهد شد. در ادامه نکاتی از زبان متخصصان هوراوب نوشته شده است که به شما کمک می کند تا یک شرکت خوب برای طراحی سایت پیدا کنید .

 

چگونه یک شرکت طراحی سایت انتخاب  نماییم؟

 در این شرایط که روز به روز شرکت های بیشتری در زمینه طراحی سایت شروع به کار می کنند، انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت مسئله دشواری است. اگر شما نیز به دنبال طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار خود هستید، بهتر است چند فاکتور مهم زیر را در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در نظر داشته باشید.

2

 

چک کردن سابقه کاری شرکت و نمونه کارها

با سرچ کردن در موتور جستجویی مانند گوگل، سایت‌ های بسیاری در زمینه طراحی سایت در لیست نتایج مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب یکی از این موارد، در ابتدا به سابقه کاری آن شرکت و همچنین نمونه کارهای آن توجه داشته باشید. هر چه مشتریان آن شرکت رضایتمندی بیشتری از شرکت داشته باشند، احتمال طراحی سایتی با کیفیت بالا برای کسب و کار شما بیشتر خواهد شد. سابقه طولانی یک شرکت نیز بسته به همین رضایت مشتریان است. برای آشنا شدن با سابقه کاری شرکت می‌ توانید از شرکت مذکور درخواست ارائه وب‌ سایت‌ های موفق مشتریان و توضیح در رابطه اصول به کار رفته در طراحی آن را داشته باشید.

توضیحات در رابطه با کار به زبان ساده

طراحی سایت کاری تخصصی است که مشتریان از بسیاری از موارد در رابطه با آن سر در نمی‌ آورند. توضیح در رابطه با روند کار به زبان ساده وظیفه شرکت طراحی سایت است. از این رو اگر شرکت اصطلاحاتی را در این زمینه به کار ببرد و مشتری متوجه آن نشود، وظیفه طراح سایت یا مسئول بازاریابی شرکت است که به زبان ساده و قابل فهم این اصطلاحات تخصصی را برای مشتری توضیح دهد. به عنوان یک مشتری لازم است هر جا که متوجه روند کار نشدید، از طراح سایت سوالات خود را بپرسید تا هیچ شک و شبهه ای برایتان باقی نماند.

توجه به هاست و نماینده دامنه

قرار گرفتن سایت بر روی کدام یک از انواع هاست‌ ها و همچنین نماینده ثبت دامنه سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. کیفیت هاست خریداری شده برای مشتری اهمیت ویژه‌ ای دارد و در کنار آن ثبت هاست به نام خود کارفرما نیز بسیار مهم است زیرا کارفرما باید در آینده قادر به انجام هر گونه تغییر بر روی هاست سایت خود باشد.

مجوز طراحی سایت

 در بین خیل عظیم شرکت های طراحی سایت‌ که این روزها در بازار طراحی سایت وجود دارند، اعتماد کردن به شرکتی که دارای مجوز انجام طراحی وب‌سایت از سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای یا شورای عالی انفورماتیک است، راحت‌ تر خواهد بود. چنین مجوزی امکان پیگیری به صورت قانونی را نیز برای شما به وجود می‌ آورد. برای اطلاع از این امر می‌ توانید به لوگوهای قرار گرفته در سایت شرکت مراجعه کرده و از مجوز داشتن آن شرکت اطمینان حاصل کنید.

 

خدمات پس از فروش و پشتیبانی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت از نظر مشتریان شرکتی است که بعد از طراحی سایت خدمات پشتیبانی نیز به آنها ارائه دهد، چرا که به مانند هر کسب و کاری، طراحی سایت نیز نیازمند خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب است. سایت‌ ها پس از طراحی نیازمند مراقبت هستند، حال این مراقبت می‌ تواند مرتبط به انتشار محتوا  یا امنیت آن باشد. در هر دو مورد نیاز است شرکت مذکور پشتیبانی خوبی داشته باشد تا سایت را به هدفی که مدنظرش است برساند. در نتیجه شرکتی که پس از انجام طراحی سایت هیچ گونه پشتیبانی از سایت مذکور نداشته باشد، برای کار شما مناسب نخواهد بود.

برای اطلاع از میزان پشتیبانی شرکت می‌ توان به نظرات مشتریان در رابطه با آن شرکت مراجعه کرد. همچنین هر چه ساعات پاسخگویی به مشکلات مشتریان شرکت مذکور بیشتر باشد، برای کارفرما بهتر خواهد بود.

انجام سئو و بهینه سازی در کنار طراحی سایت

1

 

سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو پس از طراحی سایت مهمترین مورد برای یک وب‌سایت است. از این رو بهتر است شرکتی که انتخاب می‌ شود هر دو این موارد را داشته باشد تا با یک استراتژی مشخص سایت را به هدف نهایی آن برساند. این که هم طراحی سایت و هم سئو سایت هر دو در دست یک مجموعه باشد، موجب متمرکز شدن آن مجموعه بر روی کار خواهد شد.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

با در دست داشتن هدف خود از ایجاد یک وب‌سایت و همچنین تعیین بودجه قبل از مراجعه به شرکت‌ ها، می‌ توانید بهترین پلن طراحی وب‌ سایت شرکتی را با توجه پروژه و بودجه خودتان به دست آورید. با در نظر گرفتن این موارد و همچنین موارد گفته شده در بالا، انتخاب شما بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود.

در این راستا هوراوب به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه طراحی سایت با دارا بودن تمامی فاکتورهای ذکر شده می تواند بهترین انتخاب برای طراحی سایت شرکتی شما باشد. هوراوب گروهی مستقل در زمینه طراحی وب‌ سایت است که مجموعه گسترده‌ ای از خدمات خلاقانه و استراتژیک را به شرکت‌ ها و سازمان‌ های مختلف ارائه می‌ دهد. سابقه کار و نمونه کارهای موفق از یک سو و پشتیبانی بسیار عالی تیم هوراوب از سویی دیگر نظر و اعتماد شما را برای شروع همکاری با این مجموعه جلب خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها