|

حبیب رحیم‌پور ازغدی مجری برنامه زاویه شبکه چهار اخراج شد؟

گویا حبیب رحیم‌پور ازغدی سردبیر ومجری-کارشناس برنامه ‎زاویه اخراج شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 کیان عبداللهی، سردبیر خبرگزاری تسنیم از اخراج مجری برنامه زاویه که مهمانش به رئیس جمهوری توهین کرده بود، خبر داد.

وی در این باره نوشت: 

1- ظاهراً حبیب رحیم‌پور ازغدی سردبیر ومجری-کارشناس برنامه ‎زاویه اخراج شده است؛ امیدوارم این خبر واقعی نباشد امّا برخی منابع می گویند این حکم قطعی شده است! این تصمیم عجیب فراتر از قربانی کردن یک فرد است و تبعات مهم برای امر گفتگو و اعتبار صداوسیما دارد.

2- آقایان علی‌عسگری و معینی‌پور (رئیس شبکه4)!  آقای ازغدی در واکنش به اظهارات میهمان چه باید میکرد که نکرد؟این تنبیه 2 معنادارد: ۱-گفتگو برای صداسیما شوخیست، تا مسئله‌ پیش بیاید سردبیر و مجری هوا میشوند! ۲-مجریها لابد غیر از محکوم کردن اظهارات موهن، باید فنون رزمی هم بدانند و همانجا میهمان را ناک اوت کنند!

2531850_586

واکنش مجری برنامه زاویه به توهین مهمان برنامه به رئیس جمهوری

حبیب‌الله رحیم‌پور مجری و سردبیر برنامه زاویه در پایان برنامه مشهوری که مهمان برنامه در آن به رئیس جمهوری حسن روحانی توهین کرد در سخنانی این صحبت‌های مهمان برنامه حجت‌الاسلام جهان بزرگی را رد کرد و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

رحیم‌پور ضمن بیان این نکته که در برنامه زاویه که یک برنامه گفتگو محور است اصل بر آزادی بیان است تاکید کرد که صحبت‌های مهمان برنامه دلیلی بر تایید آن نیست و شرمنده اظهارات مطرح شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا تو برنامه زاویه ازنمادمثلث استفاده شده وحتی ی جاهایی دومثلث تو تیتر پایین که میاد اگه داخل هم بیان دقیقامیشه نماد رژیم صهیونیستی.مانفهمیدیم صداوسیما اسلامیه یا در ذات صهیونیستی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها