|

امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر کیست و چرا ناپدید شده است؟

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از دادن مرخصی ۱۵ روزه به اعضا برای آمادگی شرکت در دور جدید انتخابات خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

فاخر ربیعی فر رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در حاشیه نشست شورای شهر در جمع خبرنگاران با اعلام خبر توقف کار رسمی شورای شهر خرمشهر، گفت: بیشتر اعضای شورا کاندیدای دوره بعد هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند و بر همین اساس مقرر شد از ۱۵ خرداد تا آخر ماه به مدت ۱۵ روز اعضا از مرخصی استحقاقی استفاده کنند تا جای شبه نباشد که شورا محل تبلیغات اعضای فعلی است.

او افزود: بر همین اساس اعضا باید مرخصی خود را اعلام کنند از ۱۶ تا بعد از انتخابات مرخصی استحقاقی لحاظ می‌شود در این مدت می‌توان گفت شورا تعطیل است، اما من به عنوان رئیس شورا حضور خواهم داشت تا اگر نیاز به خدمتی باشد مردم را رها نکرده و کسی در شورا حضور داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در خصوص سرنوشت لوایح برگشتی در مدت تعطیلی شورا نیز گفت: تا ۱۵ خرداد فرصت هست که اگر تصمیم مرخصی اعضا نهایی شود و نتایج بررسی لوایح قبل از پانزدهم به شورا برسد جلسه اضطراری تشکیل خواهد شد تا لوایح به سرانجام برسد، اما بقیه لوایح بعد از انتخابات بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

ربیعی فر همچنین از درخواست بازگشت یکی از اعضا پیشین شورای شهر به منصب قبلی خود خبر داد و گفت: طبق تبصره ماده هفت قانون چنانچه غیبت عضو شورا بیش از ۶ نشست متوالی به تصویب اعضای شورا برسد، فرمانداری می‌تواند عضو علی البدل را تعیین کند که این کار در خرمشهر بعد از غیبت‌های مکرر امیر سامری انجام شد.

او افزود: پرونده امیر سامری به فرمانداری ارسال شده و فرمانداری نیز بلافاصله این پرونده را به شورای حل اختلاف ارجاع داده و منتظر رای هیئت شورای حل اختلاف است که شورا نیز باید تابع قانون باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در رابطه با مطالبات پرسنل شهرداری نیز گفت: این موضوع در حال پیگیری است و غیبت امروز شهردار بخاطر پیگیری موضوع ارزش افزوده در استان است، اما مشکلی که وجود دارد این است که برخی پیمانکاران به خاطر مطالبات حساب‌های شهرداری را بسته اند که امروز شهردار در استان در حال پیگیری موضوع است.

منبع: خبرنگاران جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها