|

شبنم مقدمی عزادا چگونه مهمان همرفیق شهاب حسینی شد؟

شهاب حسینی در برنامه این هفته همرفیق میزبان شبنم مقدمی بانوی هنرمند کشورمان است و شبی متفاوت را با حضور او در این برنامه تجربه میکند.

لینک کوتاه کپی شد
شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان این هفته مهمان برنامه همرفیق شد و شبی متفاوت را در این برنامه تجربه کرد. شبنم مقدمی از چهره های پرشور دنیای هنر است که این هفته در هشتمین قسمت برنامه همرفیق روبروی شهاب حسینی می نشیند و به گفتگو با او می پردازد.
 

شبنم مقدمی و خنثی کردن حواشی مهران احمدی!

در چند ماهی که از شروع برنامه همرفیق می گذرد، حسینی سعی داشته با اجرای برنامه جنجالی و دعوت از مهمانان خاص مخاطب جذب کند.  برخی اظهارات او مانند توهین به موسیقی رپ در برنامه با مهران احمدی حواشی زیادی داشت.  حالا شبنم مقدمی بازیگر کم حاشیه و شناخته شده مهمان اوست.

برنامه-همرفیق

شبنم مقدمی عزادا چگونه مهمان همرفیق شد؟

شبنم مقدمی که به تازگی عزادار از دست دادن پدر همسرش علیرضا آرا است، درباره حضورش در برنامه «همرفیق» توضیحاتی داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:  «مهمان  «همرفیق » این هفته هستم با افتخار. گفتگوی شیرینی با شهاب حسینی عزیز داشتیم که امیدوارم دوست بدارید.

پیشنهاد می شود: همرفیق جذاب شبنم مقدمی در برنامه شهاب حسینی کیست؟

توضیح: عزیزان این برنامه هفته ها پیش ضبط شده. پیش از اینکه پدرجان ( پدر همسرم ) را از دست بدهیم. سوتفاهم از ذهن بزدایید و برنامه را ببینید و لذت ببرید.»

شبنم-مقدمی-و-همسرش

بیوگرافی شبنم مقدمی

 شبنم مقدمی 17 سال پیش با علیرضا آرا کارگردان ازدواج کرده است. او متولد تهران در سال ۱۳۵۱ است. این بازیگر  دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است.  او در کلاس های بزیگری امین تاریخ شرکت کرده است.  مقدمی با اجرای برنامه خانه ی کاغذی  به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد  و سابقه اجرا در برنامه هایی مختلیف را دارد. 

شبنم مقدمی در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را شروع کرد.  مقدمی در مورد خانواده می‌گوید : «پدر و مادرم آدم های روشن فکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند مادرم در دانشگاه کشاورزی کار میکرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم به نام بهنام دارم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها