|

بورس فردا 8 بهمن 99 چه می شود؟

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 . بورس فردا چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

بعد از افت 20 هزار واحدی شاخص کل بورس امروز سه شنبه 7 بهمن 9 ، بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 7 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند. 

پیشنهاد می شود: بورس چیست؟ آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 بپردازیم. در ادامه با ما در شایانیوز برای تحلیل و پیش بینی بورس فردا 8 بهمن 99 همراه باشید.

پیشنهاد می شود: افت 20 هزار واحدی شاخص کل بورس در ۷ بهمن ماه

پیش بینی بازار بورس

برای آن که بتوانیم در خصوص بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 اظهار نظر کنیم، باید نگاهی به وضعیت بازار بورس امروز داشته باشیم. روند معاملات بازار امروز می تواند تاثیر به سزایی در روند معاملات روز آینده داشته باشد. بازار بورس امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99  روندی منفی و نزولی داشته است. 

اگرچه بورس امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99 در ساعات ابتدایی بازار با رشد 2 هزار واحدی همراه بود، اما با پایان یافتن ساعات معاملاتی امروز سه شنبه 7 بهمن 99 شاهد، افت شدید و 20 هزار واحدی شاخص کل بازار بودیم. در ادامه به گزارش شاخص کل بورس امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99 توجه کنید. 

وضعیت بازار بسته 12:35:11
شاخص کل

1,214,833.96 

(20948.99)
شاخص کل (هم وزن)

426,865.88 

(5564.51)
ارزش بازار 48,309,047.003 B
اطلاعات قیمت 99/11/7 12:30:00
تعداد معاملات 1.229 M
ارزش معاملات 107,789.078 B
حجم معاملات 8.936 B

پیشنهاد می شود: سرنوشت بورس پس از انتصاب رییس جدید

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن 99

همانطور که در قسمت قبلی مشاهده کردید امروز بورس با افت 20 هزار واحدی همراه بود. اما آیا این روند منفی و نزولی برای فردا چهارشنبه 8 بهمن 99 ، آخرین روز معاملاتی هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟ در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن 99 در ادامه به بررسی تحلیل و پیش بینی کارشناس بازار سرمایه می پردازیم. 

سید علی خسروشاهی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت ‌نیوز، درباره عملکرد بورس گفت: حجم معاملات نسبت به هفته ‌های گذشته 30 تا 40 درصد افت کرده است. این اتفاق به ما نشان می‌دهد که در حال حاضر بازارگردان‌ ها تحت فشار هستند. همچنین پیغام امروز مقام ناظر مبنی بر اینکه بازارگردان‌ ها می‌ توانند در بخش فروش به تعهدات خود عمل نکنند، می‌تواند منابع بازارگردان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

اگرچه پیش ‌بینی ‌ها حاکی از رشد بازار سرمایه و روند صعودی شاخص بود اما حالا خسروشاهی تاکید می‌کند که برخی از سیگنال ‌ها حاکی از روند نزولی بازار و حرکت رو به نزول آن است. به گفته این کارشناس بورسی دو عامل روند رو به رشد بورس در ایران را تحت تاثیر قرار می ‌دهد؛ یکی روند فرسایشی و درجا زدن شاخص کل که از هفته گذشته شروع شده است و دوم روند صعودی بازارهای جهانی.

پیشنهاد می شود: دلیل افت بورس امروز سه شنبه 7 بهمن 99 چه بود؟

این کارشناس درباره عملکرد بازار سرمایه فردا گفت: احتمالا بازار فردا چهارشنبه 8 بهمن 99  ، بازاری متعادل اما رو به پایین است. به عبارتی پیش ‌بینی می ‌شود که فردا چهارشنبه 8 بهمن 99 تمایل بازار به سمت منفی شدن است.

خسروشاهی درباره شاخص هم ‌وزن بیان کرد: در این مدتی که شاخص کل مدام در حال درجا زدن بود، شاخص هم ‌وزن روندی صعودی داشت و در نهایت این دو شاخص به نقطه ‌ای رسیدند که اختلاف زیادی بین آنها به وجود آمد. فکر می‌ کنم روند شاخص هم‌ وزن به شکل نزولی ادامه ‌دار است و محرک خوبی برای رشد پیدا نکند.

بورس فردا چه می شود؟

در قسمت قبلی به بررسی نظر یکی از کارشناسان بازار سرمایه پرداختیم. لذا با توجه به وضعیت بازار بورس امروز سه شنبه 7 بهمن، پیش بینی می شود که فردا چهارشنبه 8 بهمن 99 نیز ، بازار بورس روندی منفی و نزولی داشته و هفته اول بهمن با شاخص کل منفی به پایان برسد. از این که تا پایان گزارش بورسی و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها