|

بی توجهی دولت عامل استعفای رئیس سابق بورس!

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: دولت باید حمایت جدی از بازار سرمایه می‌کرد لذا آقای «حسن قالیباف اصل» رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق…

لینک کوتاه کپی شد

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: دولت باید حمایت جدی از بازار سرمایه می‌کرد لذا آقای «حسن قالیباف اصل» رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار ایران هم، چون این حمایت را ندید، استعفا داد.

محسن علیزاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحولات بازار سرمایه و اقدامات مجلس در این زمینه گفت: مجلس در زمینه رفع مشکلات بورسی اقدامات مناسبی انجام داد.

وی با اشاره به مواضع رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بازار سرمایه، اظهارداشت: آقای قالیباف در زمینه شرایط بازار سرمایه موضع گیری‌های جدی و مهمی را اتخاذ کردند که در جای خود موثر بود.

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس با بیان اینکه دولت نباید بازار سرمایه را رها می‌کرد، بیان داشت: لازم بود وقتی قرار است از بازار سرمایه حمایت شود، می‌آمدند و در هیئت دولت برای وزارت اقتصاد و اموردارایی و بانک مرکزی تعیین تکلیف می‌کردند نه اینکه هر کدام از این ساختار‌ها راه خود را بپیمایند.

وی تاکید کرد:  دولت باید حمایت جدی از بازار سرمایه می‌کرد لذا آقای «حسن قالیباف اصل» رئیس پیشین سازمان بورس و اوراق بهادار ایران هم، چون این حمایت را ندید، استعفا داد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها