|

(عکس) ماجرای گوش لیلا حاتمی و واکنش عجیب ریحانه پارسا!

قاتل وحشی فیلمی ایرانی در ژانر وحشت و جنایی-معمایی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، و با فیلمنامه‌ای از معصومه بیات و حمید نعمت‌الله، محصول…

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا چهره پرحاشیه اینستاگرام به موضوع حذف و توقیف فیلم قاتل و وحشی حمد نعمت الله واکنش متفاوتی نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود با منتشر کردن تصویری از گوش خود نوشت:

گوش عزیزم سلام

دیدم این روز ها بیشتر از هر عضو دیگری موضوع بحثی خواستم به واسطه همین تریبون ازت تشکر کنم بابت این همه سال صبوریت

ببخش که نادیده میگرفتمت... تو خیلی مهمی گوش عزیزم!

گوش زیبای من، مهربانم همراه همیشگیم تا امروز فکر نمی کردم تو اینقدر تاثیر گذار باشی و تحریک آمیز...

گوش زیبا قدرتو بیشتر میدونم...

 

اما ماجرای حذف قانل و وحشی واقعا گوش لیلا حاتمی است؟

سه شنبه اسامی شانزده فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشخص شد در این بین خبری از «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیست. 

براساس گزارش‌ها مسئله فیلم حمید نعمت الله موی تراشیده‌شده بازیگر زن است. البته ظاهرا موی تراشیده مشکل اصلی نیست و به نمایش گوش لیلا حاتمی در اثر تراشیدن مو ایراد گرفته شده است.

البته این تمام ماجرا نیست و برخی دیگر از منتقدان این فیلم می گویند، "قاتل و وحشی" به سوژه بردگی جنسی می پردازد و حاوی صحنه‌های خشونت آمیز است.

1179433_148

واکنش ها به حذف «قاتل و وحشی» از جشنواره فیلم فجر

ایراد هیات نظارت به "قاتل و وحشی" با واکنش های انتقادی زیادی در شبکه های اجتماعی روبه رو شده است.

بهمن بابازاده روزنامه نگار در این باره نوشته است: "آدم یادِ روزهای تلخ و وحشتناک دهه ۶۰ می افتد... فیلم قاتل و وحشی جدیدترین فیلم حمید نعمت الله که این روزها مورد ستایش منتقدین قرار گرفته، به دلیل سرِ تراشیده لیلا حاتمی و نمایان بودن گوشِ این بازیگر، توقیف شده و از نمایش آن در جشنواره فیلم فجر ممانعت به عمل آمده.»

کاربری هم نوشته است: «قاتل و وحشی پیش از اکران در جشنواره توقیف شد؟

حتی در دولت احمدی نژاد هم فیلم های توقیفی بعد از جشنواره و در زمان گرفتن پروانه نمایش توقیف می شدند نه این شکلی و قبل اولین اکران جشنواره! اون افتضاح عصبانی نیستم و تغییر زمان اکرانش در جشنواره مشخص بود بعد ۸سال به اینجا خواهد رسید.»

پیش از این جمعی از هنرمندان مطرح سینما از جمله هدیه تهرانی، پرویز پرستویی، نوید محمدزاده و حامد بهداد به حمایت از این فیلم پرداخته و خواستار این شده بودند که فیلم در جشنواره به قضاوت مردم و تماشاگران گذاشته شود.

854470_979

قاتل وحشی فیلمی ایرانی در ژانر وحشت و جنایی-معمایی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، و با فیلمنامه‌ای از معصومه بیات و حمید نعمت‌الله، محصول سال ۱۳۹۸ است.

فیلم در میانهٔ راه ساخت به علت مشکل بودجه برای مدتی متوقف شد و همچنین به دلیل اختلافات مالکیتی مجوز حضور در جشنواره فجر ۹۸ را نگرفت، اما سرانجام در پاییز سال ۱۳۹۹، با اتمام مراحل صدا و ساخت موسیقی آماده‌ی نمایش شد.

لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت‌دوست و ستاره اسکندری بازیگران فیلم «قاتل و وحشی» هستند و همایون شجریان هم برای چهارمین‌بار در این فیلم با نعمت‌الله همکاری کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود ارسالی در

    چه کنایه جالب و غم انگیزی زده !!درود به شرفش !!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها