|

پیش بینی

بورس امروز 8 بهمن بعد از انتصاب رئیس جدید چه می شود؟

بورس امروز چهارشنبه 8 بهمن بعد از انتصاب رئیس جدید چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

بورس امروز بعد از انتصاب رئیس جدید سازمان بورس چه می شود؟ بعد از افت 20 هزار واحدی شاخص کل بورس روز سه شنبه 7 بهمن 9 ، بورس امروز چهارشنبه 8 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس امروز چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس امروز چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند. 

پیشنهاد می شود: بورس چیست؟ آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده

پیش بینی بازار بورس امروز چهارشنبه 8 بهمن 99

همانطور که در قسمت قبلی مشاهده کردید امروز بورس با افت 20 هزار واحدی همراه بود. اما آیا این روند منفی و نزولی برای امروز چهارشنبه 8 بهمن 99 ، آخرین روز معاملاتی هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت؟ در خصوص پیش بینی بازار بورس امروز چهارشنبه 8 بهمن 99 در ادامه به بررسی تحلیل و پیش بینی کارشناس بازار سرمایه می پردازیم. 

سید علی خسروشاهی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت ‌نیوز، درباره عملکرد بورس گفت: حجم معاملات نسبت به هفته ‌های گذشته 30 تا 40 درصد افت کرده است. این اتفاق به ما نشان می‌دهد که در حال حاضر بازارگردان‌ ها تحت فشار هستند. همچنین پیغام امروز مقام ناظر مبنی بر اینکه بازارگردان‌ ها می‌ توانند در بخش فروش به تعهدات خود عمل نکنند، می‌تواند منابع بازارگردان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

اگرچه پیش ‌بینی ‌ها حاکی از رشد بازار سرمایه و روند صعودی شاخص بود اما حالا خسروشاهی تاکید می‌کند که برخی از سیگنال ‌ها حاکی از روند نزولی بازار و حرکت رو به نزول آن است. به گفته این کارشناس بورسی دو عامل روند رو به رشد بورس در ایران را تحت تاثیر قرار می ‌دهد؛ یکی روند فرسایشی و درجا زدن شاخص کل که از هفته گذشته شروع شده است و دوم روند صعودی بازارهای جهانی..

اولین سیگنال مثبت رئیس جدید سازمان بورس

دهقان دهنوی گفت : آینده اقتصاد ایران با بازار سرمایه گره خورده است. محمدعلی دهقان دهنوی رئیس جدید سازمان بورس در اولین اظهار نظر خود بعد از تصدی مدیریت سازمان بورس گفت: تامین مالی اقتصاد کشور باید از طریق بورس باشد که سالها کشور ما این کار را با بانک ها انجام داده بود، اما اکنون تکلیف آن است که این مهم بر عهده بورس باشد. دهنوی در ادامه با تاکید بر اهمیت بازار سرمایه گفت: آینده اقتصاد ایران با بازار سرمایه گره خورده است و اقتصاد بدون بازار سرمایه بی معناست. به گزارش بازار، دهنوی سالها در مدیریت بانکداری کشور مشغول بوده و با اصول بانکداری بسیار آشناست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها