|

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت+ جزئیات

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت را اعلام‌ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سید کامل تقوی نژاد با بیان این‌که آزمون استخدامی وزارت بهداشت 24 بهمن ماه برگزار می شود، اظهار داشت: برای تصدی 38 هزار و 953 پست در آزمون بهمن ماه، 219 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند به عبارت دیگر از هر پنج نفر ثبت نام کننده، یک نفر استخدام می‌شود. در مشاغل درمانی که قرار است 19 هزار و 239 نفر استخدام شوند، 78 هزار نفر و 500 ثبت نام کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در بخش فوریت‌های پزشکی 5 هزار و 200 نفر استخدام می‌شوند که در این بخش، حدود 10 هزار نفر شرکت کرده‌اند. برای مشاغل بهداشتی که قرار است 11 هزار و 656 نفر بکارگیری شوند، 84 هزار نفر شرکت کرده‌اند.

تقوی نژاد یادآور شد: 200 نفر در سازمان انتقال خون استخدام می‌شوند که در این بخش یک هزار و 200 نفر ثبت نام کرده‌اند. همچنین برای مشاغل عمومی که دو هزار و 978 نفر استخدام می‌شوند، نزدیک به 46 هزار نفر نام نویسی کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت افزود: با مسئولان سازمان سنجش تفاهم کردیم که نتایج این آزمون حداکثر یک ماه بعد از برگزاری آزمون، اعلام شود و پس از آن مراحل اداری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و به یاری خداوند در اولین ماه‌های سال آینده، حدود 40 هزار نیروی تازه نفس در حوزه سلامت مشغول بکار می‌شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها