|

ریحانه پارسا با مرد غریبه داخل استخر چه می کند؟

عکس ریحانه پارسا با مرد غریبه در استخر جنجال به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز _ ریحانه پارسا بازیگر مطرح و جوان تلویزیون و سینما کشورمان بود که با توجه به حاشیه های اخیر وی دیگر برایش نقش آفرینی در فیلم های ایرانی برایش ممکن نیست. ریحانه پارسا عکسی جنجالی اش را در داخل استخر منتشر کرده و این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در ادامه شما می توانید عکس لو رفته از ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید:

reyhaneparsaj_1611516718_2


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید


ریحانه پارسا با شوارک کوتاهش خودنمایی کرد

ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکس جنجالی با شلوار کوتاهش منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با بازخورد زیادی همراه شد. در ادامه شما می توانید عکس ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید.

reyhaneparsaj_1610758139

آخرین پست ریحانه پارسا در اینستاگرام

ریحانه پارسا آخرین عکس اینستاگرامش را بروزرسانی کرد. ریحانه پارسا و پویان مختاری به تازگی تلاش می کنند تا در یوتیوب جایگاهی برای خودشان پیدا کنند و ویدیوی هایشان را در یوتیوب به اشتراک می گذارند. 

reyhaneparsaj_1611181223

مطالب پیشنهادی : رمز گشایی خالکوبی ریحانه پارسا؛ ریحانه و تتلو چه می کنند!

دست نوازش ریحانه پارسا روی سر پویان مختاری

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام عکسی از خود منتشر کرد است که دست یک زن در حال نوازش کردن بر روی بدن وی است، تحلیلگران فضای مجازی بعد از دقایقی پی بردند که این دست، دست ریحانه پارسا است. در ادامه شما می توانید این عکس را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید:

pooyanmokhtari_2482153443647363717_366275149

مطالب پیشنهادی : ریحانه پارسا با شوارک کوتاهش خودنمایی کرد! + عکس

پویان مختاری قمار باز و شاخ اینستاگرام عکسی از خود منتشر کرد است که دست یک زن در حال نوازش کردن بر روی بدن وی است، تحلیلگران فضای مجازی بعد از دقایقی پی بردند که این دست، دست ریحانه پارسا است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا هدایتش کند انشاالله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها