|

کتاب امیر تتلو به زودی منتشر خواهد شد؛ ماجرا چیست؟

امیر تتلو خواننده کتاب جدیدش را به زودی منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی است. امیر تتلو این روز ها به خاطر پول دست به هر کار می زند. به تازگی امیر تتلو ویدیویی منتشر کرد و در کپشن نوشت: کتاب امیر تتلو به زودی در وب سایت تتلو منتشر خواهد شد که در این کتاب چند خط یادگاری برای خریداران این اثر نوشته و ان را امضا می کند.

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

چرا خالکوبی تتلو مورد توجه قرار می گیرد؟

تتلو سالهاست که در زندگی شخصی و حتی موزیک ها از علاقه اش به تتو گفته و جایی از بدن او نیست که رنگ پوست معلوم باشد به طوریکه به طنز او را "دفتر نقاشی" صدا میزنند اما راز خالکوبی جدید تتلو در چیزی به جز طرح های پیچیده و متنوع است.

جدیدا و بعد از راه اندازی صفحه یوتیوب تتلو در خلاقیتی بی سابقه لایو تتو کردن خود را روی یوتیوب قرار میدهد و در هنگام تتو کردن با طرفدارانش صحبت میکند.

این در حالی است که دوستان ورزشکار او مثل آریانا که قهرمان ufc است زیر تتو فریاد میزنند و طاقت نمیاورند.
 
نکته جالب خالکوبی لایو امیر تتلو این است که او زیر تتو حرف های جنجالی میزند و به موضوعات هنری و اجتناعی و نقد سلبریتی ها میپردازد.
 
در یکی از نمونه های اخیر تتلو در حال خالکوبی گفت محمدرضا گلزار حق او را خورده است و هر پولی او دارد سهم تتلوست چرا که هم از او صدای بهتری دارد هم هنر بهم تیپ و قیافه بهتر. تنها گلزار چشم رنگی دارد

لاک زدن مد جدید امیر تتلو

تتلو لاک زدن را مکمل خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را بالا میبرد که از نظر تتلو مساله مهم است. تتلو می گوید «لاک هم مثل هرچیز دیگه ای در طبیعت هم میتونه خوب باشه و هم بد !لاک بزنید امّا زود به زود پاک کنید و بذارید به ناخن هاتون آب و هوا هم برسه.»

او همچنین می خواهد بازهم بیش از این لاک بزند. «تازه دستامو میخوام تتوهاشو ترمیم کنم و هرکدوم از انگشتامو یه رنگ از پرچم رو بندازم بک گراندش و لاک هر انگشت هم رنگ بکگراندش بشه.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • من لا تمام وجود عاشق تتلو هستم پایدار باشی سلطان.قربون صدات بشم ارسالی در

    عاشق صداتم زنده باشی سلطان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها