|

رمز گشایی آهنگ جدید امیر تتلو "من باهات قهرم"

رمز گشایی آهنگ جدید من باهات قهرم امیر تتلو در سایت شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو یکی از پر طرفدارترین خواننده ایرانی است. امیر تتلو در تمامی آهنگ هایی که تا به این لحظه خوانده کسی را در آن دیس یا موضوع خاصی دارد و به همین دلیل است که همه آهنگ های آن جذاب است. تحلیلگران فضای مجازی با آهنگ هایی از امیر تتلو گوش دادند به این نتیجه رسیدند که امیر تتلو در جوانی عاشق دختری شده و تا به این لحظه در بیشتر آهنگ هایش به شکست عشقی اش اشاره کرده است.

امیر تتلو درآهنگ جدیدش "من باهات قهرم" به عشق خود اشاره کرده است، اما کسی تا به این لحظه متوجه نشده که شخص مقابل تتلو که بود و ماجرا چیست؟

تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.

ازدواج سفید ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا پس از مهاجرت به ترکیه حاشیه جدیدی برای خود رقم زده و به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند. انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

ZDhmNALojElD

ازدواج ریحانه پارسا با امیر تتلو هم سفید است؟

ریحانه پارسا این روزها در ترکیه کارهای عجیب زیادی انجام می دهد و سعی می کند هر چه بیشتر در معرض دید باشد و برای این مهم از هیچ کاری فروگذار نمی کند احتمال دارد با امیر تتلو هم به مانند مهدی کوشکی ارتباط نامشروع و یا به باور خودش ازدواج سفید کند.

file+(2)

ماجرای انتشار تصویر برهنه 

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها