|

عکس جدید از لوس بازی های سارا و نیکا بازیگران پایتخت!

عکس جدید از سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت.

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت هستند که فقط در پایتخت ایفای نقش کردند. سارا و نیکا حواشی های زیادی را پشت سر گذاشتند. سارا و نیکا در صفحه رسمی اینستاگرامشان عکسی منتشر کردند که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه شما می توانید این عکس را در زیر متن مشاهده نمایید:

nikaforghaniofficial_2498032076830524112_6897872923


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


واکنش تتلو به عکس در استخر دو خواهر

انتشار عکس سارا نیکا فرقانی اصل در استخری در خارج از کشور با حواشی فراوانی همراه بوده است. به نظر می رسد یک ایرانی که تصادفا در آن استخر حضور داشته است بدون رعایت اخلاق عکس دو بازیگر جوان ایرانی را منتشر کرده است.

sara.forghani.original_1607279275_1

پس از انتشار عکس نیمه برهنه سارا و نیکا در ساتخر واکنش های فراوانی به این ویدئو صورت گرفت. برخی از آنها حمایت کردند و برخی دیگر معتقدند آنها باید به قوانین کشور خودشان هم احترام بگذارند. یکی از عجیب ترین واکنش ها واکنش تتلو به فیلم استخر سارا و نیکای پایتخت بود. 

nikaforghaniofficial_1606257492

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. در حالی که مدتی پیش اخباری در مورد ساخت فصل جدید پایتخت منتشر شد اما این دو خواهر از این سریال کنار گذاشته شدند  . سارا و نیکا مجرد هستند و از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور رفتند.نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها