|

(عکس) ماجرای نصب بنرهای مسعود رجوی ملعون چیست؟

بنرهایی معدود از مسعود رجوی و مریم رجوی رهبران ملعوت گروهک تروریستی مجاهدین در فضای مجازی پخش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی گروهی معدود از افراد فریب خورده در برخی از شهرها از جمله تهران و نیشابور چند بنر از مسعود رجوی و مریم رجوی سران ملعون فرقه تروریستی مجاهدین خلق را در نقاط خلوت شهر نصب کردند بلافاصله از ویدیو و عکس هایی از این بنرها را در فضای مجازی پخش کردند و جالب آنجاست که این افراد بزدل و ترسو بلافاصله بعد از ضبط ویدیو و گرفتن تصاویر از ترس واکنش مردم این بنرها را جمع کردند.

مسعود رجوی مرده است؟

تیرماه سال گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی از مراسم گروهگ منافقین منتشر شد که بیانگر تایید اخبار مربوط به مرگ «مسعود رجوی» سرکرده این گروهک بود؛ خبری که چند سال است در محافل مختلف مطرح می‌شود و کارشناسان متعدد در این زمینه به تحلیل چگونگی مرگ او پرداخته‌اند، اما هیچ‌گاه توسط منافقین تایید نشده تا اینکه سرانجام تصویر اخیر منتشرشده در فضای مجازی بیانگر اعلام رسمی مرگ او شد.

این عکس نشان می‌داد این گروهک تروریستی در مراسم امسال عکس مسعود رجوی را کنار کشته‌شدگان خود قرار داده و در واقع این عکس مرگ سرکرده گروه منافقین را تایید کرده است. 

5229318

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بیچاره ارسالی در

    حتما‌بازیشن‌گرفته‌عکس‌چنتا‌چیتا‌چاپ‌گنن‌انها‌که‌رفتن‌

  • رهبرم سید علی را دوست دارم❤ ارسالی در

    وایییی عالللییی بود🤣🤣🤣🤣😑انقد تلاش کنین واسه براندازی تا جونتون در بیاد🤣🤣🤣🤣

    • هموطن ارسالی در

      رهبرم سیدعلی اجازه بده شما آشغالهای کثیف را یک روزه میریزیم تو چاه درک‌. لبیک یا خامنه ای

  • مهدی ارسالی در

    اینها مرده یا زنده شون خیلی فرق نمیکنه نسخه مرگ سیاسی با از دست رفتن پایگاهشون در عراق پیچیده شده و آخرین نفسهاشونو دارن میکشن

  • دشمن منافق ارسالی در

    این پیرزن خرفت پا لب گور مریم رجوی را خود منافقین هم قبول ندارن کی انقدر خر بوده که عکس این حیونای دو پا را نصب میکنه اینور و اونور. خدا شفا بده بهتون.

  • هموطن ارسالی در

    مریم رجوی خائن و جانی همین روزا میره پیش مسعود رجوی ته جهنم. عکس این پیرزن کثیف به درد سطل آشغالم نمی خوره. درود بر سردار دلها حاج قاسم عزیزمون و مرگ بر منافقین.

  • ناشناس ارسالی در

    تا خون دررگ ماست خامنه ای رهبر ماست جانم فدای رهبرم کشورم پرچمم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی