|

پیش فروش اقساطی کرمان موتور ویژه دهه فجر چه خودروهایی است؟

طرح جدید فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه مبارک فجر از روز شنبه آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

طرح جدید فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه مبارک فجر از روز شنبه آغاز خواهد شد. 

براساس بخشنامه جدید فروش کرمان موتور، 3 محصول این شرکت با شرایط ویژه از روز شنبه 11 بهمن ماه 99 عرضه خواهند شد.

این 3 محصول این شرکت شامل( جکJ4 ، جک S3 و جک T8) می باشند.

پیش فروش اقساطی جک T8

جک T8 یک کلاس بالاتر از T6 است و از پیکاپ‌های فول سایز به شمار می‌ رود. 

این وانت با ابعادی به طول ۵۳۲۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۸۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف استاندارد ۱۸۳۰ میلی‌متر، همراه فاصله محورهای ۳۰۹۰ میلی‌متر تولید می‌شود. قسمت بار، یک مربع با اضلاع ۱۵۲۰ میلی‌متر است که از کف تا لبه‌ی درپوش، ۴۷۰ میلی‌متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاپ T8 به گونه‌ای است که بعد از بارگیری مجاز، فاصله‌ی ۲۲۰ میلی‌متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ شود.

article_637013126226786994_thumb_960_542

این خودرو، در مدل‌های مختلف تک یا دو دیفرانسیل، ۱۸۲۵ تا ۱۹۴۰ کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده، وزن قابل حمل در قسمت بار جک T8 را ۹۰۰ کیلوگرم عنوان کرده است.

 این وانت با پیشرانه‌ی توربوشارژ بنزینی ۲ لیتری، قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر از ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. مدل دیزلی، با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱.۹ لیتری، ۱۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. باتوجه‌به وزن و شرایط آیرودینامیک وانت T8، می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل توربوشارژ بنزینی در زمان ۱۲ تا ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نسخه‌ی دیزلی، حدود ۱۶ ثانیه پس از شروع حرکت چنین سرعتی داشته باشد.

tol7yfv4olwmj434l3ng

پیش فروش جک J4 کرمان موتور

بنا بر ادعای مهندسین شرکت جک، در طراحی جک J4 از همان زبانی استفاده شده که در طراحی جک J5 نیز به کار گرفته شده بود؛ به همین دلیل غیر از نمای جلویی این خودرو که شباهت فراوانی به سوناتا نسل ششم (YF) دارد، سایر بخش‌ها تا حدودی یادآور جک J5 خواهند بود. فضای داخل کابین نیز از طراحی قابل قبولی برخوردار است که اگر چه کیفیت ان عالی نیست ولی برای خودرویی در این رنج قیمتی بسیار مناسب به نظر می‌رسد، مضافا اینکه در صندلی ها از روکش چرمی استفاده شده است.

1529602007351

در بخش فنی جک جی 4 به یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.5 لیتر مجهز شده که قادر به تولید 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور است. نیرو تولیدی توسط این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. جک J4 برای اینکه بتواند به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد، به حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد که برای یک خودروی شهری بسیار مناسب است و البته کوپل مناسب این پیشرانه و گیربکس در محیط های شهری نیز اصلا کم نمی آورد.

از مزایای جک جی 4 سیستم تعلیق نسبتا نرم، فرمان برقی و مصرف سوخت اقتصادی آن بوده که در یک سیکل ترکیبی برابر 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

4fkr1d8le1f8mx48j6x

پیش فروش جک S3 کرمان موتور

شرکت جک سعی داشته در طراحی جک اس3 به نوعی از زبان طراحی مخصوص خود استفاده نماید به همین جهت این خودرو در نمای جلویی از مشخصه‌های مشترک فراوانی با برادر بزرگ‌تر خود (جک اس 5) برخوردار است. نمای جلویی S3 تا حدودی زیبا به نظر می‌رسد، اما نمای جانبی این خودرو به واسطه زاویه عجیب ستون A و مکان قرارگیری خطوط شیشه‌ها کمی ناهماهنگ بوده و چندان زیبا به نظر نمی‌رسد.

99ec8d22-e44a-4cbe-879d-1e3114fe9669

در بخش پشتی این خودرو نیز با یک طراحی نسبتا شلوغ مواجه هستیم که از قطعات کرومی فراوانی برای تزئین آن استفاده شده است، اما در مجموع نسبت به سایر نقاط این خودرو عامه‌پسندتر به نظر می‌رسد. جک اس 3 برخلاف برادر بزرگ‌تر خود جک اس 5 یک کراس‌اوور کوچک و کم مصرف است که به یک پیشرانه تنفس طبیعی مجهز شده است.

این پیشرانه 4 سیلندر و 16 سوپاپ، 1590 سی‌سی حجم داشته و قادر است 107 اسب بخار قدرت را در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن‌متر گشتاور را در 4500 دور در دقیقه تولید نماید. نیروی تولید شده توسط موتور جک اس 3 به کمک یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود تا این شاسی‌بلند کوچک بتواند در نهایت به حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت دست یابد. طبق اعلام شرکت سازنده مصرف سوخت ترکیبی جک اس 3 در حدود 6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای یک شاسی‌بلند کوچک عدد بسیار مناسبی به نظر می‌رسد.

6zt1dkh6b1u6bldkuwpw

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها