|

رسیدگی به بیش از ۲۵۰۰ پرونده تخلفات بهداشت و درمان دراستان فارس

در ده ماهه امسال بیش از ۲۵۰۰ فقره پرونده تخلفات بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی و ۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی…

لینک کوتاه کپی شد

در ده ماهه امسال بیش از ۲۵۰۰ فقره پرونده تخلفات بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی و ۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی اعمال شده است.

رسیدگی به بیش از ۲۵۰۰ پرونده تخلفات بهداشت و درمان، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در ده ماهه امسال به بیش از ۲۵۰۰ فقره پرونده تخلفات بهداشت، دارو و درمان در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی و افزون بر ۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی و احکامی همچون تعطیلی، اعاده حق شاکی، لغو پروانه، درج در پرونده برای متخلفان اعمال شده است.

غلامرضا سالاری افزود: عمده این پرونده‌های مربوط به عدم رعایت موارد بهداشتی توسط اصناف بوده که با توجه به اینکه این موضوع در ارتباط با سلامت شهروندان است، پرونده‌های متشکله در این بخش با حساسیت رسیدگی و مجازات سنگینی برای متخلفین اعمال شده است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا، نظارت‌های بهداشتی بر اصناف تشدید شده افزود: گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت در سراسر استان بطور مستمر در حال انجام است و طی این بازرسی‌ها بررعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف بطور ویژه نظارت می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس نظارت بر واحد‌های تولید مواد غذایی، مراکز و موسسات درمانی، داروخانه‌ها را از دیگر اقدامات نظارتی تعزیرات حکومتی استان برشمرد و اضافه کرد: چنانچه شهروندان شکایتی در این حوزه دارند می‌توانند با تماس با دانشگاه علوم پزشکی و یا سامانه www.t۱۳۵.ir شکایت خود را مطرح تا نسبت به رسیدگی به موضوع گزارش اقدام و متخلفان اعمال قانون شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی