|

نشانه های کرونا در مهرداد میناوند چند روز قبل از مرگ + فیلم

بین تماشا بازی حال مهرداد میناوند بد شد و اولین نشانه های کسالت و کرونا در او دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

بین تماشا بازی حال مهرداد میناوند بد شد و اولین نشانه های کسالت و کرونا در او دیده شد همچنین علی انصاریان هم در این برنامه حضور داشت. مهرداد میناوند چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد. باتوجه به درگیری 80 درصدی ریه مهرداد میناوند، خیلی زود به آی سی یو رفت تا نگرانی طرفدارانش و اهالی فوتبال را متوجه خود ببیند.

دو روز پس از بستری شدن، تیم پزشکی برای حفظ او مجبور شد که با داروی بیهوشی مهرداد میناوند را به خواب عمیق ببرد و بعد با شستشوی ریه و اقدام های تهاجمی، سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابد. روز جمعه سطح اکسیژن خون میناوند به بالای 80 درصد افزایش یافت تا امیدواری درباره او بیشتر شود اما متاسفانه میناوند نتوانست برابر کرونا مقاومت کند.   

نشانه های کرونا در مهرداد میناوند چند روز قبل از مرگ + فیلم

این در حالی است که حتی گفته می‌شد قرار است با بهبود حال او، بیهوشی مصنوعی نیز از بین برود و کم کم وی به شرایط عادی برگردد اما ناگهان دوباره سطح اکسیژن خون کاهش یافت. بیوگرافی مهرداد میناوند: مهرداد میناوند متول 9 آذر 1354 در خیابان جی تهران است.  مهرداد میناوند  بازیکن سابق تیم فوتبال ایران است، وی سالهاست به عنوان مربی فعالیت می کند مهرداد میناوند در تاریخ 9 آذر 1399 با شبنم کمانگر ازدواج کرد و ازدواجش را رسانه ایی کرد. مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد.

منبع: پندار آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها